12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Leuk! Welke plaats gaan jullie?

茅茅n jaar geleden

Ik vond deze dingen ideaal voor op reis. Te gebruiken voor o.a. in het vliegtuig en in de auto. https://www.amazon.nl/Zuignap-Speelgoed-Babybadspeelgoed-Lieveheersbeestje-Verjaardagscadeautjes/dp/B0B2WRJJC8/ref=asc_df_B0B2WRJJC8/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572460014315&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=632963524481549087&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065109&hvtargid=pla-1689523513861&psc=1

茅茅n jaar geleden

Een tip al het speelgoed van amazon en bol.com vind je op Aliexpress aan 1/4 van de prijs heb gisteren vanalles via ali besteld ook voor op de vlieger zelf montessori speelgoed echt heel goedkoop

茅茅n jaar geleden

Window stickers. Bakjes met iets erin. (Blijft leuk) Kleuren Stickers plakken Tablet in noodsituaties 馃檲 Zoekboek Tekenbord Pop it kan hier ook nog wel eens een hit zijn.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ook geboekt en gaan over 1,5 week weg. Ik heb al bij de prijsmepper wat leesboekjes stickerboekjes en kleurtjes meegenomen. Nu nog niks laten zien zodat het echt nieuw is. Ook weer wel spannend!

茅茅n jaar geleden

Even tussendoor, wij gaan ook naar Turkije. Maar weten hoe de luiers daar zijn? Gewoon daar te koop en goed?!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Btje2021

Even tussendoor, wij gaan ook naar Turkije. Maar weten hoe de luiers daar ...
Ja zeker. Ze hebben daar ook Pampers, maar dan met een andere naam (zie foto, exact zelfde verpakking haha). Ook kan ik Sleepy aanraden, inclusief de billendoekjes. Gemaakt van natuurlijke bamboe, super fijn voelt het aan

茅茅n jaar geleden

Reactie op Btje2021

Even tussendoor, wij gaan ook naar Turkije. Maar weten hoe de luiers daar ...
Ik neem er nooit mee na daar, want de pampers kosten er een heel stuk minder dan hier en zijn juist zelfde

茅茅n jaar geleden

Reactie op minnos

Ja zeker. Ze hebben daar ook Pampers, maar dan met een andere naam (zie fot ...
Geweldig Dankjewel! Thanks voor de info 馃槂

茅茅n jaar geleden

Reactie op Elifcag

Ik neem er nooit mee na daar, want de pampers kosten er een heel stuk minde ...
Super! Dankjewel!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op manisharaveena

Leuk! Welke plaats gaan jullie?
Wij zijn net terug van de terugreis. Uit side