We hebben een last minute geboekt naar Turkije en ik heb nog niet eerder gevlogen met mn ukkie.
Hebben jullie nog tips wat ik kan meenemen of jiet moet vergeten aangezien het last minute is ben ik bang dat ik wat vergeet haha
dankjewel 馃崁馃挄
Ik vond deze dingen ideaal voor op reis. Te gebruiken voor o.a. in het vliegtuig en in de auto.
https://www.amazon.nl/Zuignap-Speelgoed-Babybadspeelgoed-Lieveheersbeestje-Verjaardagscadeautjes/dp/B0B2WRJJC8/ref=asc_df_B0B2WRJJC8/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572460014315&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=632963524481549087&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065109&hvtargid=pla-1689523513861&psc=1
Een tip al het speelgoed van amazon en bol.com vind je op Aliexpress aan 1/4 van de prijs heb gisteren vanalles via ali besteld ook voor op de vlieger zelf montessori speelgoed echt heel goedkoop
Window stickers.
Bakjes met iets erin. (Blijft leuk)
Kleuren
Stickers plakken
Tablet in noodsituaties 馃檲
Zoekboek
Tekenbord
Pop it kan hier ook nog wel eens een hit zijn.
Wij hebben ook geboekt en gaan over 1,5 week weg.
Ik heb al bij de prijsmepper wat leesboekjes stickerboekjes en kleurtjes meegenomen. Nu nog niks laten zien zodat het echt nieuw is.
Ook weer wel spannend!
Even tussendoor, wij gaan ook naar Turkije.
Maar weten hoe de luiers daar ...
Ja zeker. Ze hebben daar ook Pampers, maar dan met een andere naam (zie foto, exact zelfde verpakking haha).
Ook kan ik Sleepy aanraden, inclusief de billendoekjes. Gemaakt van natuurlijke bamboe, super fijn voelt het aan