10 Reacties

3 jaar geleden

Het lijkt een heel licht streepje ja!

3 jaar geleden

Tja. Ik zie hem wel.. maar kan inderdaad een indroog streepje zijn. Snap dat dit echt frustrerend is en je wil zo graag je antwoord. Misschien morgen een clearblue halen die aangeeft of je zwanger bent of niet. In plaats van de streepjes.

3 jaar geleden

Twijfelachtig h猫? Die clear blue heb ik nog niet aangedurfd 馃檲 denk dat ik die dan maar over een paar dagen doe als de onzekerheid blijft..

3 jaar geleden

Ja snap ik hoor. Zeker als je dat streepje eenmaal gezien hebt. Ik hoop voor je mee!

3 jaar geleden

Sorry. Ik zie hem niet

3 jaar geleden

Reactie op Kleinekat1405

Sorry. Ik zie hem niet
Ik ook niet

3 jaar geleden

Zolang je geen krampen hebt zou ik positief blijven. Ik ben de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap ongesteld geweest zoals ik normaal ook bloedde en zeurend gevoel in me buik. Ze is nu ondertussen al 1. Dus zeker positief blijven. Doe morgen even een clear blue digitale test. Dan kan je meteen aflezen of je zwanger bent of niet. De test is na een half uur niet meer betrouwbaar. Dus die zou ik niet meer vertrouwen. Laat je niet gek maken door die testen. Enige wat je nu kan doen is afwachten en morgen of overmorgen (het liefst overmorgen weer een test maar dan met clear blue digitaal).

3 jaar geleden

Dank voor jullie reacties. Je maakt jezelf idd gek met al dat getest pfff. Het rare is dat ik idd geen krampen heb normaal gesproken wel. En weinig bloedverlies. Morgen of overmorgen een clear blue er tegenaan en dan loslaten (proberen)

3 jaar geleden

Reactie op JulyMommy

Dank voor jullie reacties. Je maakt jezelf idd gek met al dat getest pfff. ...
Precies goede instelling. Het kan gewoon innestelings bloeding zijn. Zolang je geen krampen hebt niet nadenken馃槝馃槝

3 jaar geleden

Reactie op JulyMommy

Dank voor jullie reacties. Je maakt jezelf idd gek met al dat getest pfff. ...
En hoe is het nu?