8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb al sinds week 17 vocht/melk uit mijn tepels. Ben inmiddels al 21 weken. Vk heeft mij verteld dat het bij iedereen verschillend is en de melk productie vanzelf opgang komt.

5 jaar geleden

Dit is normaal. Je echte productie zal pas op gang komen na de bevalling. Hoeveel vocht je nu lekt zegt ook helemaal niks over hoe je productie straks gaat zijn. Als het veel is en je bh wordt er vies van, dan kun je evt vast zoogcompressen gebruiken.

5 jaar geleden

Hier helaas ook last van, de dag dat ik precies 20 weken was. Opeens een grote nattevlek op mn pyjamatshirt. Shrok me kapot! Zag het erna ook echt uit mijn tepel komen. Dit is helaas nog een paar keer gebeurd. Idd van die speciale tepelcompressen gebruiken.

5 jaar geleden

Ik heb het ook. Alleen als ik knijp, inderdaad. Het is compleet kleurloos en het stinkt 😂

5 jaar geleden

Ik heb het sinds dit weekend ook opgemerkt. Ben dan gaan terugkijken in mijn bh van vorige week en vond waarempel ook opgedroogde plekken. Was dus al even bezig. 😅 Is wel een druppel per keer, dus valt niet super op. Bij mij komt het er vanzelf uit, heb er nog niet op wezen knijpen. Maar blijkt normaal te zijn bij navraag bij vriendinnen/zussen. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb dit dagelijks sinds 18 weken. Gebruik hiervoor uitwasbare zoogcompressen. Mijn vriend is gelukkig heel lief en begripvol, maar schaamde me er eerst wel voor. Vooral omdat het zo vroeg al was en merkte het voor het eerst tijdens het vrijen.. 🥴 Ik dacht wat zweet hij toch..🙈

5 jaar geleden

Ik heb dit 1x gehad, rond de 21 weken! Doorzichtig vloeistof, ik schrok ervan haha. Daarna niet meer gehad!

5 jaar geleden

Gatver. Ik zie nu een laagje witte goo op m'n tepel zitten. Alsof de huid loslaat. Maar dat zal wel half uitgedroogde vocht/melk zijn. Brr, ik vind het maar vies nog allemaal 😂😂