25 Reacties

2 jaar geleden

Een vriendin van mij bleef altijd lekken na gestopt te zijn met bv. Niet extreem veel, maar ze kon altijd melk uit haar borst drukken. Zelf geen ervaring mee 😊

2 jaar geleden

Als je dit voor de zwangerschap ook al had; heb je daarvoor al eens bv gegeven?

2 jaar geleden

Reactie op mmhut

Als je dit voor de zwangerschap ook al had; heb je daarvoor al eens bv gege ...
Nee, maar denk ik niet dat het actief lekte

2 jaar geleden

Ik had dat ook, en had maar 2 weken borstvoeding gegeven toen gestopt door omstandigheden. Maar dat heeft misschien wel langer dan een half jaar geduurd dat als ik kneep er altijd nog vocht uit kwam. Ik ben ook in het ziekenhuis geweest onderzoeken voor de borst omdat ik harde plekken had, echo's gehad en op de mamma polie geweest er was niks geks. Gewoon opgezette klieren. Maar dat vocht was normaal zei de arts tegen mij.het is nu meer dan een jaar na de geboorte weg. Zo goed als.

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik had dat ook, en had maar 2 weken borstvoeding gegeven toen gestopt door ...
Ja, gek! In ieder geval bedankt voor je berichtje! Hopelijk valt het hier ook mee

2 jaar geleden

Ik heb zelf maar 2 maanden borstvoeding gegeven. Sinds ik gestopt ben ook dat er ‘spontaan’ vocht uit komt. Nu zijn we een jaar verder en heb het nog steeds. Volgens huisarts niet iets ergs.

2 jaar geleden

Nog even ter aanvulling, het is heel weinig hoor. Echt een druppeltje dus niet dat mijn hele bh nat is haha

2 jaar geleden

Reactie op noes1x

Nog even ter aanvulling, het is heel weinig hoor. Echt een druppeltje dus n ...
Dank je voor je reactie! Bij mij ook een klein vlekje hoor, het viel op in mijn bh. Is het bij jou ook 1 borst of allebei?

2 jaar geleden

Reactie op BabyJonah

Dank je voor je reactie! Bij mij ook een klein vlekje hoor, het viel op in ...
Gelukkig, dat is fijn haha. Allebei, alleen bij rechts vaker.

2 jaar geleden

Zelfde hier hoor! Niets geks lijkt me 😊☺️

2 jaar geleden

Ben zo blij met jullie reacties! Stelt me echt een beetje gerust! Zeker omdat het maar 1 borst is die een druppeltje lekt zag ik al doemscenario's

2 jaar geleden

Heeft je huisarts bloed laten prikken naar je prolactine gehalte? Dat zou wel logisch zijn in ieder geval. Soms maakt je hypofyse te veel prolactine aan en dan kan je hier ook last van krijgen. Maar is gelukkig meestal nogal onschuldig.

2 jaar geleden

Reactie op BabyJonah

Ben zo blij met jullie reacties! Stelt me echt een beetje gerust! Zeker omd ...
Neeee hahaha ik heb ook alleen linker! Rechter alleen als ik er druk op zet 😂

2 jaar geleden

Reactie op BabyJonah

Ben zo blij met jullie reacties! Stelt me echt een beetje gerust! Zeker omd ...
Bij mij was t ook alleen de rechter, dat was ook de kant die de meeste melk produceerde

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Bij mij was t ook alleen de rechter, dat was ook de kant die de meeste melk ...
Bij mij precies ook inderdaad met de linker. Had ook super overproductie, soms wel 500ml in 1 kolfbeurt 😥

2 jaar geleden

Reactie op mmhut

Heeft je huisarts bloed laten prikken naar je prolactine gehalte? Dat zou w ...
Zal dat vragen ja!

2 jaar geleden

Ik heb dat niet maar een vriendin van me nog steeds, 1,5 jaar na stoppen. Is er laatst ook mee naar de arts geweest en was volkomen normaal zei hij

2 jaar geleden

Reactie op Viva29

Ik heb dat niet maar een vriendin van me nog steeds, 1,5 jaar na stoppen. I ...
Dankjewel voor je reactie! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op mmhut

Heeft je huisarts bloed laten prikken naar je prolactine gehalte? Dat zou w ...
Nu laten checken, dat was gelukkig in orde. Maar kom regelmatig nog een klein druppelvlekje in mijn bh tegen 😔

één jaar geleden

Toch nog even omhoog, is het bij jullie nog steeds het geval? Ik heb er nl nog steeds last van!