7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de doomoo buddy als kussen (ik heb er 2 want Jackie gebruikt er inmiddels 1 als chillkussen en ik slaap met de ander). Voor zo’n hoes heb ik altijd een hoes voor het aankleedkussen gebruikt. Kost 3 euro bij Wibra. En dat zijn ook mooie dessins soms. Jackie vindt het fijn om in te chillen

4 jaar geleden

Marktplaats

4 jaar geleden

Ik heb de doomoo buddy als kussen (ik heb er 2 want Jackie gebruikt er inmi ...
Fijner dan zo’n nestje?? Het lijkt me ook zo chil voor zo’n kleintje 😍... Aankleedkussenhoezen bij de WIBRA ja? Dat is nieuw voor mij haha, mooie prijs ook 👍🏻

4 jaar geleden

Wat gaaf zeg. Bedankt voor de tip.

4 jaar geleden

Fijner dan zo’n nestje?? Het lijkt me ook zo chil voor zo’n kleintje 😍... ...
Ja de buddy met een hoes erom dan liggen ze echt in een soort van kuiltje, dus ze kunnen er ook niet uit rollen of vallen. Ondanks dat ik er altijd bij ben vind ik dat toch een fijn idee. Ja bij de wibra 😂 ze hadden toen drie dessins waarvan twee heel leuk. Jungledieren en een vossenkop. Ik weet niet wat ze nu hebben maar het is in elk geval het perfecte formaat

4 jaar geleden

Wat gaaf zeg. Bedankt voor de tip.
Leuk hè! Ik kende het ook niet... ik zag haar op Instagram. En dacht hey! Dat is leuk met je voedingskussen 😍

4 jaar geleden

Ja de buddy met een hoes erom dan liggen ze echt in een soort van kuiltje, ...
Wat leuk, ik ga eens ff neuzen bij de WIBRA. Dat kan lekker weer vanaf morgen.. 👍🏻 Dan ga ik dat denk ik ook maar doen... vind het in elk geval super schattig ook hahah