5 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee, maar wil er eentje voor in de maxi cosi

4 jaar geleden

Ik twijfel tussen de Sunset voetenzak van Elodie, de zwarte voetenzak van Joolz en de zwarte voetenzak met lamsvel inlegger van Heitmann Felle. Wil er eigenlijk nu eentje met black friday kopen wel.

4 jaar geleden

Jollein voetenzak 3/5 punt Bliss knit caramel hebben wij! Super fijn ding voor de maxicosi en wagen! Kan later in zitgedeelte ook voor dr beentjes :)

4 jaar geleden

Ik heb er een van koeka, als kraamkado gekregen bij de oudste en gaat nu lekker nog een ronde mee. Is warm gevoerd, lekker zacht aan de binnenkant en aan de buitenkant van wafelstof. Maar heel eerlijk maakt het denk ik niet zo veel uit welke je haalt, als hij maar een beetje goed in je wagen past. De meeste universele zakken hebben op meerdere plekken openingen voor bijv schouderbandjes in een buggy. Dus dat gaat toch wel goed. Hema verkoopt volgens mij ook een voetenzak en die zal al met al een stuk goedkoper zijn maar ook prima de beentjes van je kindje warm houden. Ik zou dus vooral naar je budget kijken en er dan een zoeken die je zelf mooi vind.

4 jaar geleden

Reactie op Dimphy c

Ik volg mee, maar wil er eentje voor in de maxi cosi
Wij hebben in de Maxi cosi een wafel/fleece voetenzak van Koeka. Deze bevalt erg goed en is lekker warm. Ik gebruik hem ook in de reiswieg van de kinderwagen. Ik heb hem via Marktplaats gekocht voor 20 euro en ziet er nog als nieuw uit.