11 Reacties

5 jaar geleden

mijne staat met 6 weken gepland(ziekehuis), maar valt er dan wel iets te zien? ik wou twee weken later maar dan is me arts er helaas niet. Je kan trouwens wonderbaby proberen die zit in cappelle

5 jaar geleden

Reactie op bloemetjebaby

mijne staat met 6 weken gepland(ziekehuis), maar valt er dan wel iets te zi ...
Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel of wat je kan zien maar ben zo ongeduldig en het duurt lang om te wachten op 22 december.. Ik ben wel heel benieuwd wat ze kunnen zien bij jou echo! Wanneer staat die gepland?

5 jaar geleden

Ik niet ik mag 3 december voor me eerste echo ( 8 weken ) maaar in maassluis bij echo4fun kan je wel betaald een echo laten maken wanneer je wil

5 jaar geleden

Hai hai, ik heb gisteren een echo laten maken in Erasmus (5w2d). Dit was een vroege echo omdat ik 3x een miskraam heb gehad. Wij hadden ons erop voorbereid dat we weinig zouden zien... maar dit was ook zo... als je heel vroeg een echo gaat maken kun je enkel uitsluiten dat het niet om een bbz gaat. Met een beetje geluk zie je al meer maar als je niets ziet kan dat juist ook heel onzeker maken... Zou proberen om het toch nog heel even uit te stellen... hoe spannend het ook is馃槄馃槄馃槄馃槄馃ゴ馃ゴ

5 jaar geleden

Wij gaan 30/11 in Vlaardingen bij pretecho en zo

5 jaar geleden

Dan zitten we op 6+5 Ze adviseren om het te doen vanaf 6+3 ivm het kloppen van het hartje. Dan heb je meer zekerheid ipv dat je het straks op 6w doet

5 jaar geleden

Reactie op LM_

Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel of wat je kan zien maar ben zo ongeduld ...
Mijne staat 8 dec gepland. Ik laat je daarna wel weten wat ze allemaal kunnen zien als je dat leuk vind馃槝 En ik begrijp je goed hoor. Voor mij lijkt 8dec al heel ver馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Troellie

Ik niet ik mag 3 december voor me eerste echo ( 8 weken ) maaar in maasslu ...
Oh dat schiet al op! Nog een weekje 馃ぉ

5 jaar geleden

Reactie op heppy

Hai hai, ik heb gisteren een echo laten maken in Erasmus (5w2d). Dit was ee ...
Ja precies.. wanneer heb je nu weer een echo? Zo spannend allemaal

5 jaar geleden

Reactie op onze.eerste'21

Dan zitten we op 6+5 Ze adviseren om het te doen vanaf 6+3 ivm het kloppen ...
Ah dat wist ik niet, bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Reactie op bloemetjebaby

Mijne staat 8 dec gepland. Ik laat je daarna wel weten wat ze allemaal kunn ...
Yes! Let me know 馃グ