15 Reacties

één jaar geleden

Misschien nood aan een groter bedje? Geen herkenning maar pfoe moet terug heftig zijn! Veel succes!

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Misschien nood aan een groter bedje? Geen herkenning maar pfoe moet terug h ...
Misschien toch eens overwegen inderdaad…

één jaar geleden

Hoe slaapt hij overdag?

één jaar geleden

Reactie op mummy of M.

Hoe slaapt hij overdag?
Hetzelfde. Soms eens wat minder lang, maar slaapt nog steeds +-2u

één jaar geleden

Ik was op zoek naar dit topic 🤣 herkenning en nog geen oplossing gevonden helaas

één jaar geleden

Hoe laat gaan jullie kindjes op bed? Wij hebben onlangs de bedtijd met bijna een uur verlaat. Dat hielp hier. Nu komt hij meestal tussen 6 en 7, was tussen 4 en 5 Succes

één jaar geleden

Ze gaat rond 19:00 naar boven. Gister wakker om 05:00 (had overdag 2,5-3 uur geslapen), vanochtend om 06:00 (had overdag 1 uur geslapen). Dus ga kijken of het wat korter houden van middagdutje helpt

één jaar geleden

Mijn dochter werd maanden tussen 5 en 6 wakker. Dat vond ik echt zwaar. Sinds de zomertijd gaat ze een stuk later naar bed, en sindsdien wordt ze tussen 06.30-07.30 wakker. Alleen jammer dat we wat minder aan onze avond hebben, maar dit vele malen liever dan zo onwijs vroeg eruit.

één jaar geleden

Reactie op Niamh26

Ze gaat rond 19:00 naar boven. Gister wakker om 05:00 (had overdag 2,5-3 u ...
En heeft het korter middagdutje geholpen?

één jaar geleden

Reactie op mummy of M.

En heeft het korter middagdutje geholpen?
Nee, het maakt niet uit of ze 50 min of 3 uur slaapt overdag, zijn we nu achter. Niks maakt uit. Dat maakt het makkelijker accepteren 🥲 Vannacht was ze om 4 uur wakker, gelukkig ging ze na even knuffelen wel doorslapen tot 06:15. Ik heb nu zon slaaptrainer gekocht, wie weet helpt dat nog wat…

één jaar geleden

H

één jaar geleden

Meiden, het is een fase! Wij hebben niks veranderd en doorgebeten. Sinds gisteren is alles weer genormaliseerd… dus toch een goeie maand geduurd… maar er is hoop! Succes!

één jaar geleden

Wij hebben op een gegeven moment de slaaptrainer van kidsleep gekocht en haar pas vanaf 06 - 06:10 - 06:15 - 06:20 - 06:30 uit bed gehaald. Ze was dan wel al eerder wakker maar lag te babbelen in bed. Na 3-4 weken 05:00 is dit nu genormaliseerd naar 06:30-07:00, heel blij 😀

één jaar geleden

Is de kamer wel donker genoeg?

één jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Is de kamer wel donker genoeg?
Pikdonker 🤣 je stoot je tenen als je binnengaat