74 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hem via marktplaats

3 jaar geleden

Ik heb hem van phillips avent

3 jaar geleden

Ik heb de mijne gehaald bij mamaloes

3 jaar geleden

Bol.com, Baby-Dump.nl etc.

3 jaar geleden

Reactie op Rachel K

Bol.com, Baby-Dump.nl etc.
Dankje, ik zal zeker een kijkje nemen.

3 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Ik heb de mijne gehaald bij mamaloes
Aha ik zal daar ook kijken. Ik heb bij hun al een leuk babybadje besteld. Dankje.

3 jaar geleden

Ok bedankt.

3 jaar geleden

Ik heb een borstkolf voor 15 euro bij de lidl gekocht. Zag hem toevallig liggen in de winkel. Thuis meteen getest en hij past goed!

3 jaar geleden

Ik heb laatst op een gelijke topic gereageerd. Bol.com heeft een goede was 33€ (nu zelfs 25!) en zag in forum Hier dat ie dus heel erg aan te raden valt: Bekijk NURSE-IT Dubbele Elektrische Borstkolf - Kolfapparaten Met Verstelbare Sterktes - Inclusief Kolf drinkspenen op: https://www.bol.com/nl/p/nurse-it-dubbele-elektrische-borstkolf-kolfapparaten-met-verstelbare-sterktes-inclusief-kolf-drinkspenen/9300000014522617?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik heb laatst op een gelijke topic gereageerd. Bol.com heeft een goede was ...
Super bedankt voor de info. Ik zal zeker een kijkje nemen.

3 jaar geleden

Reactie op Bentesara

Ik heb een borstkolf voor 15 euro bij de lidl gekocht. Zag hem toevallig li ...
Ooh echt. Was t dan een handmatige zeker voor die prijs??

3 jaar geleden

Reactie op IlseRdM

Ooh echt. Was t dan een handmatige zeker voor die prijs??
Ja een handmatige de kracht die ik ervoor nodig had om te pompen viel erg mee

3 jaar geleden

Ik heb voor m’n eerste een medela gekocht, vind elektrisch en 2 borsten tegelijk fijner dan er de halve dag mee bezig zijn in mijn geval ;-) Gewoon via de bol.com besteld, als je premium hebt is hij dezelfde dag nog in huis. Je kunt er zo dus ook mee wachten tot je bevallen bent evt en merkt of je BV zelf op gang komt of je een kolf nodig hebt

3 jaar geleden

Tip! Als je een aanvullende verzekering hebt krijg je 80€ terug voor een elektrische kolf. Ik heb de Medela Freestyle, erg blij mee. Via bol gekocht destijds. Een kolf BH is ook echt wel een aanrader dan heb je tenminste je handen vrij.

3 jaar geleden

Ik wacht met het kopen tot na de bevalling, eerst maar eens kijken of de voeding op gang komt. Eerder was ik aan het kijken via marktplaats, staat heel veel opties op.

3 jaar geleden

Ik heb de elektrische kolf van Nuby. Heb deze bij babyplanet gekocht. Vind hem super fijn en handzaam.

3 jaar geleden

Reactie op OvG

Tip! Als je een aanvullende verzekering hebt krijg je 80€ terug voor een el ...
Bedankt voor de tip! Ik wist niet dat je ook een kolf BH had. Je kan zien dat Ik er heel lang uit bent. Nakomertje na 11 jr. Bij mijn 2 andere kids kwam de borstvoeding volop op gang (leek wel een melkfabriek😂). Dat wil niet zeggen dat t ook weer zo zal zijn. You never know.

3 jaar geleden

Reactie op Famke123

Ik wacht met het kopen tot na de bevalling, eerst maar eens kijken of de vo ...
Ik zit te twijfelen of ik moet wachten met aanschaffen. Ik lees best wat tegenstrijdige info op internet hierover en vraag me af of je met een borstkolf niet juist de melkproductie kunt stimuleren? En, stel dat borstvoeding aan de baby geven niet lukt, is een borstkolf dan niet een hele goede uitkomst om toch eigen melk te geven?

3 jaar geleden

Kolf bh hoeft niet hoor, ik gebruikte altijd m'n stretch voedingsbh, daar kon ik de schelpen ook inhangen en zo handsfree kolven. Ik had bij m'n eerste twee de medele freestyle maar helaas al verkocht dus nu de freestyle flex gekocht via bol.com.

3 jaar geleden

Bij bol.com, babyzaken. Borstvoedingscentrum. Ik heb gewacht tijdens de eerste tot na de bevalling. Kraamzorg had een handkolf mee zodat ik het kon proberen. Ik was 20 minuten bezig dus ben toch voor een elektrische gegaan, met je verzekering kun je inderdaad fixe vergoeding terugkrijgen!. Ik heb een medela voor twee borsten, ik praktijk gebruik ik er 1. Waarom? Twee op zijn plek houden vond ik een gedoe. Ik keek liever op mijn telefoon met andere hand. BorstkolfBh wou niet zo goed. En met twee eraan duurde het twee keer zo lang. Dus ik was dezelfde tijd kwijt om per kant af te wisselen. Het is wel heel persoonlijk wat prettig is. :)