74 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb op bol.com een kolf van medela bedteld

3 jaar geleden

Bol.con mmm 40€ heb ik ook gedaan

3 jaar geleden

Ik heb er eentje te koop staan!

3 jaar geleden

Mom&e heb ik een dubbele elektrische gekocht. Voor 99 euro. Vondt het echt een heel fijn apparaat, heel compact, snel opgeladen (gaat zoizo lang mee) en pompt goed. Helaas moeten stoppen met borstvoeding. Maar zeker geen spijt gehad van deze kolf.

3 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Mom&e heb ik een dubbele elektrische gekocht. Voor 99 euro. Vondt het e ...
Mag ik het linkje vragen? Ik zie namelijk alleen maar de enkel kolf voor 92 euro of een dubbele voor 75 maar dan zonder motor

3 jaar geleden

Reactie op Giove

Mag ik het linkje vragen? Ik zie namelijk alleen maar de enkel kolf voor 92 ...
Ik heb wel een dubbele borstkolf van Philips Avent te koop voor 75 euro (was nieuw 170 euro). Het is een elektrische inclusief 2 flesjes met 0-speentjes. De kolf is ook enkelzijdig te gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Pamsy

Ik heb wel een dubbele borstkolf van Philips Avent te koop voor 75 euro (wa ...
Ik heb al een gewone dubbele borstkolf maar ben opzoek naar een handsfree die je echt in je bh kan doen, zoals de youha dus

2 jaar geleden

Ik heb een philips avent dubbele borstkolf (electrisch ) over. Inclusief reistas en koeltasje . En andere benodigheden :)

2 maanden geleden

Als ik jou was zou ik mij voor de bevalling laten informeren bij een baby winkel zoals prenatal, babydump, baby park. En pas kopen op het moment dat je bevallen bent, garantie loopt namelijk vanaf de aankoop datum. Zonde om dan nu al een kolf te kopen. Ik wil vanaf 38 week hand kolven, maar zelfs dan heb ik geen elektrische kolf nodig.

2 maanden geleden

Reactie op JustMe98

Als ik jou was zou ik mij voor de bevalling laten informeren bij een baby w ...
Ze zal inmiddels wel bevallen zijn 😉

2 maanden geleden

Reactie op MJN82

Ze zal inmiddels wel bevallen zijn 😉
🙈🙈