13 Reacties

5 jaar geleden

Met 17 weken voelde ik de eerste schopjes, dit was bij mij echt onder in mijn buik. Nu met 20 weken voel ik de schopjes een stuk duidelijker en ook hoger dus rond mijn navel 馃檪

5 jaar geleden

Ik heb de plopjes (al doen ze mij ook heel erg denken aan van die kleine spiertrekkinkjes) aan verschillende kanten gevoeld. Vanavond rechts, de eerste keer echt aan de achterkant en laatst links.

5 jaar geleden

Alles onder je navel van rechts links onder boven idd

5 jaar geleden

Reactie op xavi'smommy<3

Alles onder je navel van rechts links onder boven idd
Nee hoor, bij mij is linksonder toch echt mijn darmen.

5 jaar geleden

Ik voel de baby sinds deze week en bij de VK ook duidelijk dat het de baby was, lekker schoppen onder de doppler. Ik ben bijna 19 wkn en voel de baby voornamelijk in mijn bikinilijn over een breedte van 10 cm. Erg naar links of rechts zijn mijn darmen, maar dat voelt wel echt anders.

5 jaar geleden

Als je ontspannen gaat liggen, kun je met twee handen voorzichtig voelen hoe/waar je baarmoeder nu ligt. Zie het als een soort waterballon onder je navel馃巿 Als je dat voelt, dan weet je ook welke plopjes, vlinders, stompjes van je kindje zijn 馃槉

5 jaar geleden

Ik word af en toe gekieteld van binnen. Dit is ongeveer 5 centimeter onder mijn navel. Het gebeurt ook op redelijk vaste momenten. Rond 4-5 uur 鈥榮 middags als ik wat ingezakt achter mijn bureau zit, of onderuitgezakt op de bank. Het komt wel voor je, was het nou dat vanaf week 20 je het wel elke dag moet voelen? Daarvoor is het leuk meegenomen.

5 jaar geleden

Dit is mijn tweede en net als bij mijn eerste voelde ik het eerst heel duidelijk op steeds dezelfde plek, namelijk rechtsonder. Nu inmiddels (met 20 weken) over heel de onderkant van mijn buik. Maar dit kan voor voor iedereen anders zijn denk ik..

5 jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Ik word af en toe gekieteld van binnen. Dit is ongeveer 5 centimeter onder ...
28 weken pas! Dat scheelt een heel eind. Veel vrouwen die de placenta aan de voorkant dragen voelen de baby later dan 20 weken!

5 jaar geleden

Mijn placenta is van voor en ik voel de baby al sinds 16 weken 馃ズ Is me eerste kindje en ben nu 20 weken. Merk nu wel dat zijn schopjes veel harder zijn dan toen en dat hij heel erg laag zit nog.

5 jaar geleden

Ik zag gister voor het eerst mn buik bewegen 馃グ placenta voor . Gister 19+2

5 jaar geleden

Reactie op Kaatje29

Ik heb de plopjes (al doen ze mij ook heel erg denken aan van die kleine sp ...
Jaaa ik omschrijf het ook meer als spiertrekkinkjes! Eerst twijfelde ik maar nu steeds vaker en duidelijker. Nu 20w

5 jaar geleden

Overal onder de navel 馃槄 eerst hele lichte plopjes die echt op darmen leken maar volgens vroedvrouw ons kindje was. Wordt dan steeds duidelijker en duidelijk, en nu is er geen twijfel meer mogelijk. 馃槏 nu 18+3. Verschil met darmen is ook (bij mij toch) dat darmen nog vaak geluid maken. 馃槢