10 Reacties
één jaar geleden
Ik denk voorlopig echt nog niet aan een deken eigenlijk. Laat staan een kussen. Wij hebben een buikslaper en hij slaapt hier heel goed in zijn 4 seizoenen slaapzak. Verder heeft hij alleen een speen en een knuffeldoekje in bed. Heel leeg, maar hij slaapt goed. Ik denk dat ik pas op een deken over ga als hij uit zijn slaapzak gegroeid is of naar een groter bed gaat. Ik zou vooral je gevoel volgen. 😊
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft vanaf baby al een kussen, sliep daardoor een stuk beter.
En in de wintermaanden heb ik hem een dekbed gegeven...
Niet persee of gekeken of hij daar aan toe is.
Hij heeft geen slaapzak, daar heeft hij een hekel aan.
Vanaf dat hij 1 was, begon hij heel slecht te slapen.hij wilde absoluut niet in zijn ledikant, dan was het gillen, huilen.. Hebben toen van zijn ledikant een peuterbed gemaakt..
En sinds dien slaapt hij weer prima.
Hij kan nu zelf in en uit bed.. en komt dan soms wel eens begin de ochtend naar ons toe en kruipt dan bij ons in bed om verder te slapen..
één jaar geleden
Reactie op PietjePluk
Ik denk voorlopig echt nog niet aan een deken eigenlijk. Laat staan een kus ...
Hier precies hetzelfde.. denk dat als het warm is van de zomer het misschien probeer Met alleen een romper en dan een lakentje ipv slaapzak(met die echte hitte) kijken hoe dat gaat? Maar anders nog lekker in een slaapzak😊hier ook een draaikont en buikslaper dus kussen doen we zo iezo nog even niet..
één jaar geleden
Hier slaapt dochter in een romper lange mouw + pyjama + licht gevoerde slaapzak zonder mouwen. In d'r bedje een dekentje van Jollein, onderkant is fleece, bovenkant grof gebreid.
Slaapt zowel op buik als zij/rug. In bed bij het hoofdeinde een paar knuffels en zelf slaapt ze met 2 happy horse konijn-doekjes
één jaar geleden
Bij ons is ze naar een groter bed gegaan en hadden we een kussen en andere dingetjes in haar bed gelegd. Ze koos er elke keer voor om haar hoofd op een kussen of knuffel te leggen.
Sinds ze in het grotere bed slaapt, slaapt ze super goed.
Voorlopig is ze nog blij met haar slaapzak en is dit ook praktisch omdat ze veel beweegt in haar slaap. We hebben wel een deken voor haar in het bed, maar ze gebruikt em nog niet. Wellicht in de zomer als het wat warmer wordt.
één jaar geleden
Bij ons kan het nog wel koud zijn snachts. Mijn zoontje heeft romper korte mouw, winterslaapzak en dekbedje tot z’n middel. Soms denk ik dat hij het wel eens te warm heeft want dan wordt hij meerdere keren per nacht wakker.
Pyjama heb ik al weggedaan want dat werd echt te heet. Nu slaapt hij beter.
Elke ochtend is het beneden 14 graden, ik weet niet zo goed hoe warm het op z’n kamertje is.. zal niet veel verschillen toch?
één jaar geleden
Dochtertje slaapt in een romper, pyjama, soms van wol, soms katoen, slaapzak en deken. Wat knuffels en thats it ook. Ze slaapt op haar buik, dus een kussen is dan ook niet nodig. Zoon van 5 slaapt ook nog steeds zonder kussen.