91 Reacties

5 jaar geleden

Nee nog niet, maar Chewies and More is erg leuk.

5 jaar geleden

Deze heeft byKUUS voor mijn meisje gemaakt. Heb haar via Instagram gevonden. Ze maakt echt geweldige dingen! 😍

5 jaar geleden

Ik wil deze 😍😍

5 jaar geleden

Ik wil deze 😍😍

5 jaar geleden

Wij hebben deze box spiraal, maar is ook te gebruiken bij de maxicosi en kinderwagen

5 jaar geleden

Wij hebben deze box spiraal, maar is ook te gebruiken bij de maxicosi en kinderwagen

5 jaar geleden

Wij hebben deze vorige week gekocht voor de maxi cosi 💙

5 jaar geleden

Ik wil deze 😍😍
Deze hebben wij voor de maxi cosi! Voor de kinderwagen haakt mijn moeder een leuke wagenspanner met 3 walvisjes en verschillende houten kralen!

5 jaar geleden

Mijn moeder is deze voor me aan het maken 😊

5 jaar geleden

Ik wil deze 😍😍
Ja deze heb ik gekregen van mijn ouders, is zo leuk! 🤩

5 jaar geleden

Ik wil deze 😍😍
Die heb ik! Te leuk die diertjes🥰

5 jaar geleden

Mijn moeder is deze voor me aan het maken 😊
Heeleuk! Waarvan is deze als ik mag vragen?

5 jaar geleden

Ik kan jullie iets aanraden met veel contrast, zwart/wit stippen of strepen. Een spiegeltje en een rammeltje doet het ook altijd goed. Ik had een hele mooie gebreide met leuke neutrale kleurtjes, heeft hij niet naar gekeken. Die met een zwart gestreept diertje vond hij leuk. Ook zo’n boxboekje met contrast vond hij geweldig.

5 jaar geleden

Even wat anders, hoe maak je zoiets aan de kinderwagen vast 🙈. Aan de maxi-cosi lukt prima, maar de kinderwagen van de week binnen gekregen en de kap is helemaal ‘bedekt’...

5 jaar geleden

Wij hebben deze!🎀

5 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt

5 jaar geleden

Reactie op Adff

Heeleuk! Waarvan is deze als ik mag vragen?
Ze heeft het patroon van Etsy maar je kan de wagenspanner zelf ook op Etsy kopen.

5 jaar geleden

Ik heb deze laten maken voor aan de kinder wagen met een bijpassend speenkoort en bijtring. Super blij mee helemaal verliefd op die roestkleur

5 jaar geleden

Kijk eens op www.etsy.com/nl/shop/LeenLovesCats Mijn moeder haakt leuke babyspulletjes! 😍

5 jaar geleden

En deze heb ik voor aan de maxicosi