108 Reacties Nieuwste boven Ik ben ook 22ste geprikt en ik zou 5 werkdagen moeten wachten..maar nu met Nieuwjaar ertussen.. 🤔
Reactie op SandraC1303 Ik ben ook 22ste geprikt en ik zou 5 werkdagen moeten wachten..maar nu met ...
Ja hopelijk horen we aankomende week wat, ging het van jou ook naar het erasmus?
Bij mij hebben ze gezegd dat het 2 weken kan duren...
Ik heb de 23ste geprikt ook via het emc zal denk ook iets langer duren met kerst en oud en nieuw..
Ik heb exact een week moeten wachten ☺️
Bij mij duurde het 8 dagen incl kerst en weekend. Hoop voor jullie dat alles oke is🤞
Ik heb 23 december geprikt, maar heb nog niets ontvangen. Het wachten duurt zo lang! Is er iemand anders die rond die tijd is geprikt en wordt onderzocht door VUMC
Ik was de 22e geprikt en ik had de 30e een goede uitslag gehad!
Ik ben de 23e geprikt en had de 30e een uitslag. Het ging naar Maastricht.
Ik heb de uitslag wel goed moeten zoeken in mijn zwangerenportaal
Reactie op AnoukMB Ik heb 23 december geprikt, maar heb nog niets ontvangen. Het wachten duurt ...
Ik ben de 28e in Amstelland geprikt, had aangevinkt dat het bij het VUMC het lab in moest, en kreeg gisteren de (goede) uitslag.
Reactie op Huski39 Ik ben de 28e in Amstelland geprikt, had aangevinkt dat het bij het VUMC he ...
Wat fijn voor je! Had jij de nipt met nevenbevindingen?
Toch bijzonder dat er zoveel tijdsverschil tussen zit.
Reactie op Huski39 Ik ben de 28e in Amstelland geprikt, had aangevinkt dat het bij het VUMC he ...
Ik heb ook de 28e geprikt en het bloed laten onderzoeken in de VU, maar nog niks gehoord... ik heb het wel op een andere locatie in Amsterdam laten afnemen... hopelijk hoor ik na het weekend meer... toch spannend..
Ik 18de geprikt en 28ste (goede) uitslag.. duurde langer ivm kerst denk ik
Reactie op AnoukMB Ik heb 23 december geprikt, maar heb nog niets ontvangen. Het wachten duurt ...
Ja, ik ook de 23ste voor het vumc en wacht ook nog steeds..
Ik ben ook 22e geprikt is ook naar erasmus gegaan ik heb 30e uitslag al gekregen!!!
Reactie op AnoukMB Wat fijn voor je! Had jij de nipt met nevenbevindingen?
Toch bijzonder dat ...
Ik ben de 28ste ook geprikt en is ook naar vumc gestuurd heb ook nog niks binnen heb geprikt met nevenbevindingen.. heb er best wel stress van omdat sommige al uitslag hebben
Reactie op babysteph Ik ben de 28ste ook geprikt en is ook naar vumc gestuurd heb ook nog niks b ...
Ook ik ben de 28e geprikt, ook naar vumc gestuurd. (met nevenbevindingen) tot heden geen uitslag ontvangen.
Reactie op babysteph Ik ben de 28ste ook geprikt en is ook naar vumc gestuurd heb ook nog niks b ...
Hoeft echt niks te zeggen, ik zag op dit forum ook dat anderen sneller de uitslag kregen en toch gewoon goede uitslag. 🌟
Reactie op AnoukMB Wat fijn voor je! Had jij de nipt met nevenbevindingen?
Toch bijzonder dat ...
Nee, ik had zonder nevenbevindingen, misschien dat het daarom iets langer duurt? Ik zou me in ieder geval niet te veel zorgen maken hoor.
Ik 28e geprikt. Ik ben zoooooo benieuwd en zenuwachtig. In België geprikt trouwens (Gent). Nog mensen ervaring uit België hoelang het duurt?