12 Reacties

2 jaar geleden

Hier gewoon jogging of spijker broekje. Als het erg koud wordt kan je een maillot eronder doen. En anders bestaan er nog spijkerbroeken met thermo erin

2 jaar geleden

Deze van de hm vind ik top, maatje groter gekocht want de broekspijpen kun je mooi omrollen. Broekje bestaat uit 2 laagjes en is daardoor lekker warm.

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Deze van de hm vind ik top, maatje groter gekocht want de broekspijpen kun ...
Deze zijn inderdaad super fijn en sweatpants heeft hij ook nog veel aan.

2 jaar geleden

Ik vind de rib-leggins van de hema altijd erg fijn! De oudste (nu maat 104) droeg ze veel. Maar niet helemaal geschikt voor de echte kou. Als het kouder werd deed ik er gewoon 2 over elkaar (een in z’n maat nu, en dan een in 1-2 maten groter).

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Deze van de hm vind ik top, maatje groter gekocht want de broekspijpen kun ...
Ja! Heb hier een 3 pack van gekocht in maat 92. Kunnen we de hele winter mee door denk ik😁

2 jaar geleden

Deze is fijn!

2 jaar geleden

En deze zijn geweldig leuk bij m'n zoon!

2 jaar geleden

Top, thanks voor de tips!! Dat groene broekje ga ik sowieso bestellen. En die leggings.. Is dat niet meisjesachtig? 🙈

2 jaar geleden

Hier weliswaar een meisje, maar lekker dikke joggingbroekjes aan! Evt met maillot eronder als het echt koud wordt

2 jaar geleden

Reactie op Kleinliefwondertje

Top, thanks voor de tips!! Dat groene broekje ga ik sowieso bestellen. En ...
Ik vind het heel leuk staan. En 'meisjesachtig' zou ons niet uitmaken 👍

2 jaar geleden

Broekjes van primark zijn met fleece aan de binnenkant, lekker warm en soepel. Echte speelbroekjes!

2 jaar geleden

Als je lang buiten speelt of fietst zijn thermobroekjes vAn staccato echt top, het ziet eruit als legging maar heeft fleece aan de binnenkant en je kindjes beentjes blijven heerlijk warm