14 Reacties

2 jaar geleden

Een love Seat, anderhalf Zits vond ik heel fijn voor beide kindjes. Je kunt zelf een plekje zoeken en hebt dan nog ruimte om je kindje op kussens bij je te leggen. Bedenk je ook dat je na de bevalling beurs bent, maar ook snachts liever op een voor jou Comfi stoel zit dan op een enig ogend maar koud of hard stoeltje 😉 Shop ze!

2 jaar geleden

Gewoon geen stoel, 🤭 ik voede snachts lekker in mijn eigen bed, lekker warm onder de dekens

2 jaar geleden

Ik heb een kleine schommelstoel met giga schapenvacht erin. Ruim een jaar in gevoed snachts :) enige jammere is dat ik zelf mn hoofd niet kon ondersteunen dan had ik er ook wat dutjes in kunnen doen als ie alleen daarin wilde slapen tegen mij aan :) (bij ons in bed slaapt ie niet, alleen maar spelen)

2 jaar geleden

Wij hebben deze op de kamer van onze dochter staan. Zit heerlijk, hoge rugleuning. Is vrij smal, niet zo lomp als vele anderen. Extra sierkussentje voor extra steun onder je arm aan een kant. Is ook nog een voetenbankje van maar die hebben we niet.

2 jaar geleden

Een met een hoge rugleuning en armleuningen. Zo kun je zelf snachts een beetje “hangen” in de stoel en ondersteuning aan je armen is heel fijn met het gewicht van de kleine.

2 jaar geleden

Een ouderwetse, houten schommelstoel. Ik heb er dan wel een fijn dik tuinkussen in gekocht zodat ik wel lekker zacht zit. Maar de hoge rugleuning en de armsteunen zijn fijn. Ik ben lang, dus uit een lage stoel kom ik niet zo makkelijk omhoog met een baby in mijn armen. En dat ik kan wiebelen in plaats van echt wiegen vind ik fijn.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties 🥰

2 jaar geleden

Als het kan lekker in eigen bed. Als het niet kan de schommelstoel van Ikea met voetenbankje

2 jaar geleden

In bed met Voedingskussen

2 jaar geleden

Hier de Ikea schommelstoel. Super fijn, en k wiebel me zelf uit de stoel vaak om op te staan haha. maar vind t ook fijn omdat ze dan in slaap worden gewiegd. Heb em bij me eerste dochter gebruikt, nu 15 maanden en is nu verplaatst naar de babykamer voor haar broertje die over 2 maanden word verwacht ☺️

2 jaar geleden

Strandmon van ikea, incl voetenbankje

2 jaar geleden

Bij ons was het ook in bed, op de bank en in haar kamer hebben we een hocker met een deken erover. Denk dat het alle belangrijkste is om een grote hoeveelheid en variatie aan kussens te hebben.

2 jaar geleden

Ik zou in ieder geval een stoel nemen met een stoffe bekleding. Ik heb zelf een kunststof stoel maar is erg koud als ik daar zit in mijn pyjama..

2 jaar geleden

Ik raad ook echt een schommelstoel aan! Lekker makkelijk wiegen zonder te hoeven lopen en het houdt je een beetje bezig als je lange nachten hebt... blijven schommelen😁