13 Reacties

3 jaar geleden

Waterpokken? Heerst het in je omgeving?

3 jaar geleden

Krentebaard?

3 jaar geleden

Reactie op Sinol

Waterpokken? Heerst het in je omgeving?
Nee bij ons niemand bekend. Ook geen verhoging/koorts of ziekig.

3 jaar geleden

Volgens mij zijn blaasjes op het behaarde hoofd kenmerkend voor waterpokken!

3 jaar geleden

Het lijkt idd op waterpokken. Mijn dochter heeft het ook gehad zo op haar hoofd. Het ziek zijn kwam pas 2 dagen later.

3 jaar geleden

Waterpokken denk ik, lijkt precies op hoe mijn zoontje het had

3 jaar geleden

Waterpokken! Als de bliksem dokter leenarts verkoelde lotion (alleen online of bij Etos) kopen, dat helpt als een tierelier! Beloofd geen aandelen, maar m’n dochtertje had het vorige week ook. Sterkte, zow zielig

3 jaar geleden

Ps regio Noord-Holland heerst het enorm. Nu met de vakantie spreid het snel door NL uit helaas

3 jaar geleden

Lijkt heel erg op de waterpokken.. had mijn dochter precies zo.. succes!! Andere dames hebben al goede tips gegeven, dus geen aanvullingen.. haha

3 jaar geleden

In Friesland heerst het ook enorm, hier hebben ze het een maand geleden gehad. Je ziet nog steeds vaag waar de vlekjes hebben gezeten. Twee slechte nachten met koorts en daarna ging het weer de goede kant op. Maar ze hadden het ook heel erg in het haar vandaar dat ik gelijk aan waterpokken dacht bij je foto

3 jaar geleden

Als je het niet vertrouwd even laten checken door de huisarts. Stel dat het toch geen waterpokken zijn wat ik hier zo lees? 🙈 wij zijn geen ervaringsdeskundigen als het gaat om medische dingen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Coco

Waterpokken! Als de bliksem dokter leenarts verkoelde lotion (alleen online ...
Precies dit! 😃

3 jaar geleden

Het is inderdaad waterpokken.