6 Reacties

één jaar geleden

https://www.wonderbly.com/nl/personalized-products/my-big-sibling-book Dit misschien? Is een boek.

één jaar geleden

Ik heb destijds een houten memory spel gekregen met thema boerderij, geweldig voor iedereen. Je kunt leren wat wat is, welk geluid de diertjes maken, en later in de tijd setjes zoeken en dan de memory spelen. Klinkt suf maar hij speelt er al bijna twee jaar met veel plezier mee

één jaar geleden

Een helium ballon! Daar kan hij gelijk mee spelen en meestal zijn ze er bere trots op 😊

één jaar geleden

Ons zoontje is net 2 maanden oud en mijn dochter krijgt al weken ontzettend veel cadeaus van kraamvisite. Super lief natuurlijk en ze vind het helemaal geweldig maar het is zo veel dat ze er 1x mee speelt, knuffelt etc en dan komt al de volgende kraamvisite met cadeaus. Wat ik zelf heel vind vond, waren kleine praktische cadeaus. Badschuim, haarclipjes, dikke sokken oid.

één jaar geleden

Ik denk dat elk gebaar heel erg lief is. Waar ik persoonlijk op zou letten is dat het geen speelgoed is die hard geluid maakt of veel rommel geeft. Dat kan je wel even missen met een newborn in huis, lijkt me. 🤭

één jaar geleden

Mijn zoontje kreeg een dokterstas met dokterspullen, dan kon hij met de kraamhulp helpen bij de baby. Hartje luisteren, in z’n oor kijken.. hij vond t fantastisch! Ook twee shirts gehad. Voor de oudste een shirt met grote broer en voor de baby hetzelfde shirt alleen dan met kleine broer. Vond ik ook heel leuk 🥰