6 Reacties
2 jaar geleden
Hier slaapt onze dochter is een warme slaapzak en daarover heen een meyco ledikant deken van prenatal.
Dit gaat heel goed, en als ze zich er onderuit wurmt dan ligt ze alsnog lekker warm in haar slaapzakje.
Bij ons in huis is het best koud, dus vandaar de keus om het allebei te doen.
2 jaar geleden
Hier nog geen deken, als ik even uit mag gaan van de adviezen is het het beste om daar pas na 2 jaar mee te beginnen (dekbed). Maar hier slaapt onze zoon afhankelijk van de temperatuur in een slaapzak (deze kan dus heel dik zijn tot een dunnere variant). Als het echt koud is zorg ik dat hij goed gelaagd is in de slaapzak. Hier is de temperatuur nu 17/18 graden in zijn slaapkamer.
Je hebt ook verzwaarde dekens als ik het goed zeg. Misschien kan je daar eens naar kijken? Groetjes Mandy
2 jaar geleden
Ik heb een deken van joelein of koeka. Afhankelijk van het weer pak ik een dikte van de deken.
1 dik deken is een beetje gevoerd. Merk dat hij het nu wel echt lekker vind om iets om zich heen te hebben. Gaat er helemaal voor liggen 馃槀
We hebben de kachel op 15 graden, slaapzak van puckababy en rompertje en soms dunne legging aan met slapen.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft een romper aan, pyjama en de puckababy 4 seizoenen鈥enk niet dat ze t nog koud heeft.
15 maanden vind ik ook erg vroeg om met een dekbed te beginnen.
Mijn zoontje is 2,5 en slaapt sinds kort pas onder een dekbed (ben gaan oefenen in de zomer)