16 Reacties

5 jaar geleden

7w 2d! Uitwendig en hartje kunnen zien😊

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! 🥜 dit is war je gaat zien op de echo. Een pindaatje! Met een wit stipje dat aan en uit gaat (het hartje dat klopt). Bij de termijn echo ga je echt meer baby zien en beweging!

5 jaar geleden

GEFELICITEERD!!! Hier was ik 6 weken en 1 dag hartje klopte

5 jaar geleden

Reactie op 30mei2021

7w 2d! Uitwendig en hartje kunnen zien😊
Mag ik vragen of je nu symtomen hebt. Moet nog een week wachten op de echo vind het zo spannend aangezien het al vaker is is gegaan ben nu 5,4 dus volgende week 6.5 waarschijnlijk. Had jij toen al symtomen. Was van de week erg moe en soms beetje misselijk als ik niet optijd iets at en wat druk onder en vaak plassen soms gevoelige borsten maar vandaag hele dag gewerkt en niks gevoelt. Daar word ik. Onzeker van.

5 jaar geleden

Hi! Wat leuk voor mij ook de eerste pas over ca. 3 weken echo! Suuuper spannend, je hebt een app die heet : zwangerschap+ , je ziet daar vanaf 5 weken 2-/3d echo’s je kan de baby zelfs draaien en in real life grootte laten zien op je telefoon! Heel gek!

5 jaar geleden

Mag ik vragen of je nu symtomen hebt. Moet nog een week wachten op de echo ...
Hey! Ik kreeg vanaf week 6 symptomen. Voornamelijk misselijkheid en uitgeput. Inderdaad bij niet op tijd eten maar naarmate de week vorderde was het 24/7 misselijkheid. Bij mij dus wel echt de “erge” variant. Heb vanaf week 6 t/m deze week (bijna 14) thuis gezeten en het gaat nu beter. Wat ik wel heb gemerkt, is dat de klachten zoals gevoelige borsten bij mij wisselden. Ik heb bijvoorbeeld een week geen last gehad en ineens is het weer in een heftige hoedanigheid. Evenals met buikpijn, rugpijn, duizeligheid. Dit varieerde echt per dag. Alleen de misselijkheid was er constant. Niet te druk om maken en niet teveel gaan googlen. Dan maak je jezelf helemaal gek! Ik heb zelfs, omdat symptomen zo wisselenden, extra testen gedaan die lichter werden. Dus extra stress en uiteindelijk voor niks, want had een prachtige echo met 11 weken. Hou vol, komt goed, het wisselt echt per dag😘

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik was hier volgens eigen berekening 7+1 maar het was 6+6 wel in de buurt dus! 🥰

5 jaar geleden

Ik dacht 7w3d te zijn gisteren. Uiteindelijk gemeten op 7w6d en hartje klopte duidelijk 🥰

5 jaar geleden

Wat leuk al die foto’s dames! Ik vind het zo spannend, tel de dagen af 💕!

5 jaar geleden

Wat een leuke foto’s zeg, ik mag volgende week donderdag mijn eerste echo leuk om te zien wat we kunnen verwachten. Ik ben dan 7+5

5 jaar geleden

Mijn echo is ook van gisteren ben 7+4 daar. Hartje kon je duidelijk zien flikkeren.

5 jaar geleden

Aankomende vrijdag eerste echo vind het ook zo spannend.

5 jaar geleden

Op de echo precies 7 weken zwanger 🤗🍀🥰

5 jaar geleden

Volgens de arts 6+4, volgens m’n eigen berekening was ik al een week verder Alles in orde en een kloppend hartje 🙏🏻

5 jaar geleden

Reactie op wappie

Wat een leuke foto’s zeg, ik mag volgende week donderdag mijn eerste echo l ...
Ik ook volgende week donderdag! Bij 7+2 😊♥️

5 jaar geleden

Leuk wij lopen precies op! Ik heb 7.4 eerste echo, ben zo benieuwd en toch wel erg spannend of alles tot nu toe goed is! 👶🏼