5 Reacties

één jaar geleden

Ik ben voor de wc verkleiner. Ging bij de eerste 2 jongens ook gelijk super en hoef je niet zoveel te poetsen 🙈.

één jaar geleden

Hier ook gelijk voor een wc verkleiner gegaan. Zelfde doen als papa en mama, en het idee om dat potje schoon te maken.. no thnx Begin was maar 2 tellen erop zitten, maar gaat nu perfect. Enige nadeel idd, dat niet overal een wc verkleiner is, maar dan houdt ik haar gewoon vast.

één jaar geleden

Had deze topic gelezen maar zoontje stapte nog niet zelfstandig ( koppig steenezeltje, wel kunnen maar zag het nut nog niet 🙈) en had ook geen enkel besef van wat piemeltje deed. 2 weken geleden ineens hup en weg was hij. En hou hem nu maar bij... En ook de interesse voor het toiletgebeuren. Potje heb ik gelaten voor wat het was. Wc verkleiner sinds gisteren... En ja hoor plasje volgde 3/4 keer. En vandaag net voor het slapen gaan zijn eerste grote boodschap. Mama keifier en hij echt apetrots. Ben blij dat ik jullie reacties gelezen heb. Zonder had ik vermoedelijk niet meteen die stap gezet van de verkleiner maar blijven houden aan potje. Het is een dieseltje maar ineens lijkt het een sneltrein... In mijn geval zeg ik dus ook pro voor de verkleiner.

één jaar geleden

Wij hebben beide, mogen zelf kiezen. Ik vond het potje soms wel handig om even snel te halen en eronder te kunnen zetten. De oudste had echt talent in zo lang mogelijk ophouden.

één jaar geleden

Hier gaat hij op het potje. is pas een paar dagen volledig zindelijk overdag. Ik vroeg me ook af of ik hem nu ineens op de wc zal leren gaan. Voor mee naar buiten vind ik potje wel heel handig. En op de wc durfde hij ook niet heb ik 1 keer geprobeerd maar was wel zonder brilverkleiner