11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb nog nooit de liters in de gaten gehouden. Zolang die meerdere plas luiers heeft per dag vind ik t prima😩 Misschien meerdere andere bekers overal neer zetten?

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Ik heb nog nooit de liters in de gaten gehouden. Zolang die meerdere plas l ...
Ik ook niet hoor. Zocht het vandaag op omdat het mij opviel dat hij weinig drinkt. Toen ik las dat ze ongeveer een liter moeten drinken heb ik even getest hoevaak ik zijn rietjes beker dan zou moeten hervallen. Dat was 5 x. Dat drinkt hij never nooit niet op één dag

2 jaar geleden

Reactie op InesBroesder

Ik ook niet hoor. Zocht het vandaag op omdat het mij opviel dat hij weinig ...
Hier ook niet hoor. Soms drinkt hij zelfs 2 bekers weg met moeite (dat zijn die munchkin bekers) 300ml zijn die volgens mij…

2 jaar geleden

Heb ook eens zo'n topic aangemaakt, ons zoontje drinkt 3x melk maar verder amper water.

2 jaar geleden

Hier ook die situatie! Ik volg...

2 jaar geleden

Hier wisselt het per dag... Sowieso nog 3x 120ml melk per dag. Daarnaast zet ik gelijk na ontbijt dr munchkin beker met water neer op de salontafel zodat ze zelf kan pakken. Gemiddeld drinkt ze daar wel 2-3 bekers van leeg op een dag.

2 jaar geleden

Onze dochter drinkt ook heel weinig, ik had toevallig zelf ook van de week opgezocht dat ze nu een liter zou moeten drinken. Volgens mij is dit wel inclusief vocht uit eten. Onze dochter drinkt bij het ontbijt en de lunch een half bekertje melk en haar munchkin beker misschien één keer leeg op een goede dag

2 jaar geleden

Hier ook ineens weinig drinken!

2 jaar geleden

Onze dochter drinkt ook weinig water. Het CB zei dat een gezond kind geen dorst heeft. Dus ze zal er zelf voor zorgen dat ze genoeg binnenkrijgt 😊

2 jaar geleden

Hier 2 x melk van 180 ml en 2-3 bekers drinken. En heel slecht maar ik ben hier in drinkbeker drupjes siroop toe gaan voegen. En daarna weglaten. Ze associeert de drinkbeker nu met iets lekkers. Ookal doe ik er water in. Op de opvang krijgt ze altijd water en thee. Thuis moest ze er niks van hebben. Misschien doordat ze daar vaste drinkmomenten heeft. Dus ze gaan echt zitten en eten en drinken. Misschien ook iets om thuis te doen zodat ze de rust pakken ervoor?

2 jaar geleden

Hier ook geen grote drinkers. Ik geef wel regelmatig aangelengde appelsap van de boer en dan drinken ze redelijk…water willen ze echt niet. Af en toe een beker melk. Dochtertje van 17 maanden krijgt nog 2x een fles…dus dat laat ik nog even zo