15 Reacties
2 jaar geleden
ik heb deze potje en allebei me kindjes vonden die super fijn! kunnen ze makkelijk op zitten en opstaan ziet er vrolijk uit. ik heb ook andere gehad maar die waren of te laag of er zat zo een bolletje voor ( tusse de benen als ze zitten ) en dat vonden ze echt niet leuk dus deze was voor ons de beste ! heel veel sucses !!😊
2 jaar geleden
Ik heb babybjorn gekocht. Hij leek mij stevig en ook fijn qua zitten. Ze gaat er nu regelmatig al opzitten met kleding aan ontdekken.
2 jaar geleden
Wij gaan die van fisher price kopen, het koninklijk potje.
Je kunt hem gebruiken als potje daarna als wc verkleiner en ook als opstapje voor de wc.
https://www.amazon.nl/dp/B01898D9KW/?coliid=I26A48Q05Z776B&colid=1T8I55EUYHAY6&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_ii
2 jaar geleden
Ik heb een simpele van de Kruidvat gekocht maar ben persoonlijk meer van de wc bril verkleiner
Onze oudste speelt met kleren aan met het potje, die daardoor dus nog nooit gebruikt is voor echte ontlasting, maar als hij naar de wc moet wilde hij snel net als de grote mensen op de gewone wc.
Misschien heb je er iets aan
Succes hoor
2 jaar geleden
Ik heb zo'n pokkeduur ding van de fisher price gekocht. Met van die hotelmuziek bij tanden poetsen en handen wassen. Maar hij gaat veel liever op t allergoedkoopste potje van de ikea - dus daar hebben wij inmiddels 2 van :').
Die van de fisher price is overigens heel irritant als je een jongetje hebt. Het kapje voor de plasser is los dus die haalt hij eraf en het lijkt ook niet erg comfortabel als hij erop zit.
2 jaar geleden
Ik heb bij de eerste 2 jongens gelijk een wc verkleiner gehad en dat ging super. Hoef je niet dat vieze potje te poetsen. En ze willen ja juist alles doen wat wij ook doen en dat is op de echte wc zitten. Succes!