De titel zegt het al 😁, ik ben nog zoekende naar fijne billendoekjes. Ik ben afgegaan op de 'groene' billendoekjes van de consumentenbond en heb Pampers pure aqua, waterwipes en AH puur babydoekjes geprobeerd. Over alledrie niet echt tevreden. Pampers op zich fijn qua vochtigheid maar de doekjes zitten niet fijn in de verpakking waardoor je echt moet vissen om een volgend doekje te pakken. Waterwipes vind ik stinken, mijn zoon krijgt er ook meer uitslag van. En van de AH vind ik ze weer niet echt goed schoonmaken.
Alle tips zijn welkom!
Ik vind ze OK. Geen lekkere geur omdat er geen parfum in zit, maar je wordt het wel gewoon. Ik gebruik deze als ik op verplaatsing ben en thuis gebruik ik wegwerp/herbruikbare washand die de van het ziekenhuis hadden gekregen. Gewoon wat water erop en daarna de billen drogen.
Gewoon liniment van Galenco met papieren doekjes is voor ons Julie het best. Geen kapotte billetjes en indien nodig, eens opfrissen met Pampers billendoekjes Aqua pure.
Ik gebruik doekjes met olie er in van de Kruidvat! Super tevreden over. Verzorgd het huidje gelijk goed. Begin denk je oh wat een droge doekjes maar eenmaal op het huidje merk je dat alle oliën mooi op de huid zitten. Je veegt het daardoor ook snel en makkelijk schoon!
De verpakking van de pampers pure aqua doekjes zijn vernieuwd. Ik heb toevallig net een nieuwe doos. Deze heeft verpakkingen met een nieuwe sluiting waardoor je makkelijker 1 doekje pakt en niet meer zo hoeft te vissen. Ik heb veel geprobeerd maar blijf terugkomen bij de pampers pure aqua.
Zwitsal sensitive, hij heeft in begin 1x luier uitslag gehad, heb daar toen paar dagen uierzalf op gesmeerd en binnen 3 dagen was het weg. Echt wonder spul.
Nog een vraag: gebruiken jullie altijd doekjes bij het verschonen, ook om op te frissen na alleen een plasluier? Of alleen bij poepluiers om echt schoon te maken?