39 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind ze OK. Geen lekkere geur omdat er geen parfum in zit, maar je wordt het wel gewoon. Ik gebruik deze als ik op verplaatsing ben en thuis gebruik ik wegwerp/herbruikbare washand die de van het ziekenhuis hadden gekregen. Gewoon wat water erop en daarna de billen drogen.

4 jaar geleden

Pampers aqua pure(99%water)

4 jaar geleden

Gewoon liniment van Galenco met papieren doekjes is voor ons Julie het best. Geen kapotte billetjes en indien nodig, eens opfrissen met Pampers billendoekjes Aqua pure.

4 jaar geleden

Ik gebruik Naïf. Fijne stevige doekjes, zonder plastic.

4 jaar geleden

Ik gebruik doekjes met olie er in van de Kruidvat! Super tevreden over. Verzorgd het huidje gelijk goed. Begin denk je oh wat een droge doekjes maar eenmaal op het huidje merk je dat alle oliën mooi op de huid zitten. Je veegt het daardoor ook snel en makkelijk schoon!

4 jaar geleden

Naïf billendoekjes zijn erg fijn!

4 jaar geleden

Zwitsal doekjes, ideale verpakking waardoor er altijd een klein stukje van de volgende uitstreekt en de doekjes zijn niet te nat en niet te droog

4 jaar geleden

Pingo luiers en billendoekjes. Ecologisch!

4 jaar geleden

Zwitsal sensitive … nog nooit rode of geïrriteerde billetjes.. erg fijne doekjes.

4 jaar geleden

Heb je de beregoede doekjes met aloëvera van de albertheijn al gebruikt die werken bij mijn kleine man fantastisch

4 jaar geleden

De verpakking van de pampers pure aqua doekjes zijn vernieuwd. Ik heb toevallig net een nieuwe doos. Deze heeft verpakkingen met een nieuwe sluiting waardoor je makkelijker 1 doekje pakt en niet meer zo hoeft te vissen. Ik heb veel geprobeerd maar blijf terugkomen bij de pampers pure aqua.

4 jaar geleden

Reactie op Eline617

De verpakking van de pampers pure aqua doekjes zijn vernieuwd. Ik heb toeva ...
Oké dat klinkt goed. Ik werd nml helemaal gek van de verpakking en op zich vond ik de doekjes wel goed.

4 jaar geleden

Reactie op DanielleZayn

Heb je de beregoede doekjes met aloëvera van de albertheijn al gebruikt d ...
Heb ik ook liggen, nog niet getest

4 jaar geleden

Zwitsal sensitive, hij heeft in begin 1x luier uitslag gehad, heb daar toen paar dagen uierzalf op gesmeerd en binnen 3 dagen was het weg. Echt wonder spul.

4 jaar geleden

Lidl eigen merk, ideaal!

4 jaar geleden

Reactie op DanielleZayn

Heb je de beregoede doekjes met aloëvera van de albertheijn al gebruikt d ...
Die heb ik ook en werken inderdaad super!

4 jaar geleden

Nog een vraag: gebruiken jullie altijd doekjes bij het verschonen, ook om op te frissen na alleen een plasluier? Of alleen bij poepluiers om echt schoon te maken?

4 jaar geleden

Reactie op marie_90

Naïf billendoekjes zijn erg fijn!
Eens! Hebben wij ook!

4 jaar geleden

Reactie op happy24

Nog een vraag: gebruiken jullie altijd doekjes bij het verschonen, ook om o ...
Ik gebruik ze ook om op te frissen na een plasluier.

4 jaar geleden

Reactie op happy24

Nog een vraag: gebruiken jullie altijd doekjes bij het verschonen, ook om o ...
Ik gebruik ze allen na een poepluier.