31 Reacties

3 jaar geleden

Bepanthen al geprobeerd?

3 jaar geleden

Ik gebruik weleda witte malva creme. Wel tevreden over, maar niet geweldig vind ik.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Bepanthen al geprobeerd?
Bedankt voor de tip. Ik ga er eens in verdiepen

3 jaar geleden

Cetamacrogol crème (Etos of Kruidvat) hier op droge eczeem huid!

3 jaar geleden

Inoli baby. Intensief vettende crème. Ruikt ook niet heel lekker, maar eenmaal ingetrokken ruik je het niet meer. Is echt lekker vet, maar laat geen glim achter!

3 jaar geleden

Weleda heeft ook een bodycreme. Deze is heel vettig. Hij ruikt niet heel lekker (maar dat betekend ook dat er weinig rommel in zit en geen geurstoffen). Ik heb ook de weer en wind maar smeer nu deze op haar gezicht.

3 jaar geleden

Reactie op mm17

Inoli baby. Intensief vettende crème. Ruikt ook niet heel lekker, maar eenm ...
Klopt. Ik had hier een proefzakje van. Bhee wat een vieze geur. Deed mij denken aan een baklucht haha.maar klopt wel wat je zegt. De geur trekt wel weg.

3 jaar geleden

Reactie op DMW87

Weleda heeft ook een bodycreme. Deze is heel vettig. Hij ruikt niet heel le ...
Kan deze ook voor op het gezicht?

3 jaar geleden

Reactie op JaquelineJansen

Cetamacrogol crème (Etos of Kruidvat) hier op droge eczeem huid!
Deze! Van de Etos is iets dunner en makkelijker te smeren en heeft een iets fijnere en hele licht geur. Die van Kruidvat voelt nog vetter aan en blijft daarmee voor mijn idee langer zitten en langer vet.

3 jaar geleden

En de cetomacrogol adviseert de huisarts idd ook bij eczeem. Voordeel is dat je hem onbeperkt mag blijven gebruiken zonder dat dat kwaad kan. En zit absoluut geen parfum of andere onnodig ingrediënten in.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Deze.. Ik heb ook van alles geprobeerd waaronder bepanthen, naïf, vaseline. Maar sinds ik dit gebruik zijn de plekjes zo goed als weg! En mijn zoon heeft lichte eczeem in zijn gezicht in de winter. Dit raad ik echt aan!

3 jaar geleden

Reactie op happy24

En de cetomacrogol adviseert de huisarts idd ook bij eczeem. Voordeel is da ...
Jup! Hier idd op recept cetamacrogol crème omdat onze kindjes eczeem hebben. Ik smeer dit dus sowieso na ieder eet moment en voor het naar buiten gaan! Dus wel 5/6x per dag op hun gezichtjes. Super fijn spul (ook voor mijn eigen schrale handen 😅)

3 jaar geleden

Reactie op Wendy2021

Kan deze ook voor op het gezicht?
Ik doe dat wel en vind t goed werken

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 6 maanden had vaak droge en geïrriteerde plekjes maar dit werkt echt fantastisch!

3 jaar geleden

Dr. Leenarts!

3 jaar geleden

100% shea butter! Of lanoline van Erica. Helemaal natuurlijk en zonder troep

3 jaar geleden

Reactie op gaia

100% shea butter! Of lanoline van Erica. Helemaal natuurlijk en zonder troe ...
Maakt het nog uit van welk merk Shea Butter?

3 jaar geleden

Lanettezalf (aanbrengen voor de nacht) dan kan het goed intrekken

3 jaar geleden

Reactie op Lizzzzzys

Mijn zoontje van 6 maanden had vaak droge en geïrriteerde plekjes maar dit ...
Idd deze en ter ondersteuning tussendoor nog vaseline !

3 jaar geleden

Lanette vaseline van de apotheek, geen recept nodig.