14 Reacties
één jaar geleden
Koko noko of de jog jeans van de Wibra! Mijn zoontje heeft exact hetzelfde, we hebben maat 86 voor de lengte nodig en kunnen dan in de taille het elastiek wat aan de binnenkant zit helemaal strak trekken zodat het in de taille mooi zit. Ook nog eens een erg betaalbare jeans, van de Wibra.
één jaar geleden
Hier zit de baby skinny jeans van de Hema echt super! Dochter van 2 is lang en smal. Nu net over naar maat 92, kan onderaan nog een randje omslaan en elastiek aan de boord nog een stuk aantrekken.
Prenatal past ze ook prima.
Ter stal skinny past ze hier niet, te smal bij de enkels. Die zou je dan nog kunnen proberen.
één jaar geleden
Ik vind de broekjes vd Jola mode smal vallen.
Mijn zoontje heeft lange benen en is smal, past perfect.
H&M valt altijd groot.
Hema is soms wel ok soms te groot.
Name it heeft wat smallere broekjes maar soms wat duurder dan Jola.
één jaar geleden
Terstal! Mijn zoontje is super lang en smal en vaak als ik nieuwe broekjes koop zonder te passen zitten ze veel te wijd om z'n middel. Laatst heb ik er wst meegenomen van terstal en deze zitten top! Je hebt ook extra skinny maar begreep dat dit vooral om de benen gaat.
Wel merkte ik dat er veel verschil zat tussen de broekjes zelf.. dus van dezelfde kleur en dezelfde maat was het ene broekje veel smaller dan de ander. Dus beter wel even in de winkel uitzoeken. Ook zit er een koortje met knoopjes in om smaller te maken.
Verder valt levv en mr president ook smal!
één jaar geleden
Hier een hele slanke meid, de extra skinny jeans van Name it zit hier mooi aangesloten. Bij de buik nog een klein beetje aanhalen met de elastieken die er in zitten.
Ik koop ze vaak bij Ot & Sien in de uitverkoop 5=2 en er zijn altijd wel influencers met een kortingscode hier nog bovenop.
Eigenlijk zakt al het andere hier meteen van haar kont af, geen gezicht haha.
Alleen de gewone rib leggings van Zara vallen goed. De wafelstof of soft-rib valt breder. Ik koop ze een maat te groot ivm lengte maar vallen mooi smal. Maar dat is natuurlijk geen jeans.