139 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben begonnen met pampers deze ware super. Vanwege de prijs die van het kruidvat geprobeerd maar die lekte constant. Geen succes dus. Daarna die van de aEtos, ook die lekken omdat ze de urine niet verdeeld, ook zit er geen indicatie strip op. We gaan weer terug naar pampers. Die bevallen toch het beste. Ook heeft hij bij deze de minste huidirritatie
3 jaar geleden
Eerder gebruikte ik droog en vertrouwd van Kruidvat. Maar deze is uit het assortiment.
Ik ben geen fan van de nieuwe Kruidvat luier. Ook de etos luiers geprobeerd maar hier ook steeds veel lekkage.
Momenteel gebruiken wij de luiers van trekpleister. Hier ben ik wel tevreden over alleen zijn deze luiers er pas vanaf maat 3.
Voor onze dochter gebruiken wij bonbebe van de Plus.(in het verleden bij mijn zoon ook gebruikt tm maat 3)
3 jaar geleden
Ik gebruik de luiers van de Kruidvat. Persoonlijk vind ik die fijner en ze zijn veel goedkoper! Ook heb je vaak acties van de luiers wat ze nog goedkoper maakt!
3 jaar geleden
Ik gebruik nu Happy Bear Diapers. Happybeardiapers.com ik heb eerst 2 testpakketten gekocht en wil niet meer anders.
Daarnaast is Pampers mijn favoriet.
3 jaar geleden
Reactie op Loes098
Hier van kruidvat merk vind die van pampers niks
Had ik ook.. maar de nachten lekt ze nu deze week al 3x door.. dus toch maar nu de baby dry besteld voor de nachten.. want steeds een kind dat wakker wordt omdat ze nat is en bed verschonen is ook niks..
3 jaar geleden
Reactie op Evi-B
Wat leuk zoveel wasbaar te lezen. Wij ook wasbare luiers - tweedelig meegro ...
Inleggers niet doorspoelen hoor. Gegarandeerd dat je dan op termijn verstoppingen krijgt. Ja, ook met de inlegvellen waarop staat dat 't door de wc kan.
Doe voor de lol maar eens een inlegger in de was en droger. Die komt er heel weer uit. Lost dus niet op, en is heel slecht om door te spoelen. (mooi, 3 maanden later 😂. Maar ik lees dit ineens).
Hoe bevalt het wasbaar luieren? Ik ben fan en mijn vriend al helemaal, die wil echt nooit een wegwerp luier pakken.
3 jaar geleden
Hier gebruik we de Kruidvat luiers. Tot nu toe tevreden. Hebben maat 1 TM 3 gehad en misschien 3x lekkage gehad. Maar dat kwam meer door het feit dat we de luier niet goed hadden aangedaan. Ook pampers geprobeerd zijn ook top luiers maar wel 2x zo duur als de Kruidvat.
Hebben ook die van de Etos geprobeerd maar merkte dat het huidtje van de kleine wat vochtig bleef. Hij leek er geen last van te hebben maar vond het zelf geen fijn idee
3 jaar geleden
Ben lekker aan t proberen geweest. Kruidvat/ Etos/ Zwitsal / pampers premium protection en pampers baby dry. Ik vind de fijnste echt de pampers baby dry dus daar heb k een enorme voorraad van ingeslagen. Premium protection vind ik ook wel fijn. De Zwitsal luiers vind ik eigelijk ook prima luiers maar kreeg de kleine ietsje rood huidje van. Pasvorm vond ik wel mooi en lekte niet door. De Kruidvat luiers lekte bij mijn kleine regelmatig door en bijna iedere poepluier zat tot op z’n enkels. De Etos luiers vond ik het minst van allemaal. Daar vond ik de pasvorm al helemaal niks.
3 jaar geleden
Had altijd kruidvat luiers en was tevreden over de prijs/kwaliteit. Maar vanaf maat 3 vind ik ze echt niet fijn meer! Ik las het hier al eerder ergens maar ze worden zo dik en zompig. En ik vind ze echt stinken. Toen de pure geprobeerd van kruidvat maar die lekken en vind ik nog erger stinken. Ik ben nu over naar pampers. Premium protection voor overdag en baby dry voor ‘s nachts.
3 jaar geleden
Reactie op mmrtje
Had altijd kruidvat luiers en was tevreden over de prijs/kwaliteit. Maar va ...
Ik heb baby dry geprobeerd maar vannacht een huilend kind en alles nat! Hij neemt vooral voor en midden veel vocht op maar achterop bijna niks.. heel haar rug en alles nat.. 😔 ga het nog wel een paar nachten proberen want misschien zat die niet goed maar ik vind dat die aan de achterkant weinig opneemt.. en daar zit bij onze dame juist het probleem..
3 jaar geleden
Reactie op mmrtje
Gek hè hoe die ervaringen zo verschillen bij iedereen. Is maar weer een tek ...
Ja echt bizar..
3 jaar geleden
Ik gebruik kruidvat, bon bebe, Etos en Jumbo door elkaar. En ik vind alles best, alleen de kruidvat het mooiste/fijnst wat betreft pasvorm
3 jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Ik heb baby dry geprobeerd maar vannacht een huilend kind en alles nat! Hij ...
Misschien een tip van m’n kraamhulp waar je iets aan hebt, vouw je een klein stukje het rug deel van de luier terug? Er zit soort van een hobbeltje midden tussen de plakkers wat hoger is, die daar voor bedoeld is. Als je dan evt de luier niet heel strak hebt blijft op die manier de rug eigenlijk altijd droog, hier tenminste. Succes hoor