19 Reacties

4 jaar geleden

ik heb gewoon een slaapjurk

4 jaar geleden

Geïnteresseerd

4 jaar geleden

Ik heb zo'n extra grote nachthemd gedaan. Heb XL gedaan en heb normaal M. Dus dat die ook tijdens de bevalling lekker zit.

4 jaar geleden

Ik zou vooral iets inpakken wat voor jou lekker zit. Zelf heb ik twee hele ruime nachthemden in mijn vluchttas gedaan. Van mijn vorige bevalling (keizersnede) weet ik dat ik al na een paar uur "gewone kleding" aan wilde. Voelde me zo ziek-achtig door de hele dag in pyjama te liggen 🙈 Denk dan niet aan een schattig jurkje of rokje, maar meer aan een (zwangerschaps)trainingsbroek met een lekker T-shirt. Voelde me direct wat meer mens dan in de pyjama's/nachthemden. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. Ook afhankelijk van de bevalling en of je thuis of in het ziekenhuis bent.

4 jaar geleden

Ik heb tijdens de bevalling een nachthemd met mouwtjes aan gehad. Ook voor na de bevalling erg fijn.

4 jaar geleden

Ik had enkel een voedingshempje en zwangerschapslegging bij me maar had ik grootste deel van de tijd niet eens aan ☺

4 jaar geleden

Ik heb een nachthemd korte mouwen en warme sokken.

4 jaar geleden

Gewoon een kort broekje of trainingsbroek met een losse tshirt. Vond het bij borstvoeding niet aangenaam als je een nachtkleedje aanhebt je met heel je hebben en houden bloot ligt 😆 dus deze keer zeker een lange en korte broek mee

4 jaar geleden

Ik draag nooit pyjama’s (kleding in de nacht bedoel ik, alleen een onderbroek) In het ziekenhuis droeg ik bij de vorige bevalling een oversized shirt. Nu denk ik dat ik voor alleen een voedingsbeha ga

4 jaar geleden

Ik keek van de week een vlog van “de verlosmoeder” en die gaf aan dat het het beste is om een pyjama jurk achtige pyjama mee te nemen. Ipv een pyjama met een broek, omdat die met een broek niet handig zou zijn met het aan en uit kleden. 🤷🏼‍♀️ Ik heb zelf een “tent” haha, gewoon een lekkere ruime pyjamajurk.

4 jaar geleden

Op Shein besteld. Ideaal en volledig te openen voor borstvoeding. En lekker zacht materiaal!

4 jaar geleden

Deze heb ik ook in 2 verschillende kleuren. Ik vind ze echt ideaal om mee te nemen naar het ziekenhuis.

4 jaar geleden

Ik draag nooit pyjama's. Ik ga ook voor een groot shirt en een losse broek, maar die zal wel snel uitgaan En ik heb voor daarna en in de kraamweek wel een dunne katoenen badjas/kimono besteld. Lekker makkelijk om 's ochtends aan te doen als ik uit bed kom

4 jaar geleden

Vond het zo lastig, heb een paar simpele hemdjes in de koffer, shirt van m'n man en deze jurkjes via zalando. Voor mijn gevoel makkelijk omhoog en omlaag te trekken naar behoefte ;).

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld, maatje groter als normaal. Lekker dun stofje maar valt wel mooi over de billen. Artikel nr. 97078095 BonPrix

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht van Bonprix. Lekker dun stofje, ruim en lang genoeg, knoopjes kunnen eventueel open en nog enigzins normale prijs. Verder heb ik van de kruidvat nog van die big shirts gekocht, paar maatjes groter dan normaal en een dun badjasje van de hema. Niet alles is voor de bevalling natuurlijk maar ook voor lekker erna.

4 jaar geleden

Geen idee wat het beste is. Heb zelf deze drie in m’n koffer zitten: - gewoon nachthemd Hema, had precies al zo een en draag die nu ook, dacht ook lekker voor dan of daarna. - pyjama met kort broekje en elastieke band. Dacht mocht ik zoiets aan willen tijdens de bevalling. Deze zit lekker ruim en band van broekje gaat net onder m’n buik door. - voedingsnachthemd. Deze ‘speciaal’ voor de bevalling gekocht. Zwarte kleur dus vlekken vallen niet zo op dacht ik, en er zitten knoopjes in die open kunnen waardoor je borst ‘bloot’ valt.

4 jaar geleden

Nu de foto 🙈.

4 jaar geleden

En wat zou handig zijn qua knoopjes, helemaal tot onder, of zou een paar tot de borst ook praktisch zijn?