He dames!
Ik stond net in de winkel en heb echt getwijfeld welke thee wel en niet mag. Ik heb nu Minty Morocco gekocht, deze thee is cafeïne vrij. Volgens de ZwangerHap app mag je kaneel (ik dacht altijd van niet?)..
Hebben jullie misschien (betere) suggesties? Alleen water ga ik ook niet volhouden!
Bedankt alvast!
Ik drink gelukkig voornamelijk caffeine vrije thee. Kruidenthee en rooibos, dus.
Kaneel moet je gewoon niet in grote hoeveelheden nemen. Maar in zo'n theetje zit niets hoor, dus dat komt wel goed.
Over kamille, dat snap ik wat slecht. Het wordt op de ene site afgeraden en op de andere juist enorm aanbevolen.. Ik drink het nu wel gewoon maar hooguit 2 koppen kamille per dag.
Ik drink maximaal twee koppen thee per dag en hou me er eerlijk gezegd (nog) niet mee bezig wat wel of niet mag. Misschien morgen eens naar kijken als ik dan wat meer energie heb dan nu.
Wist niet eens dat thee ook bij de voorschriften stond 🙊 Heb de afgelopen weken alleen maar thee gedronken , voornamelijk vruchten thee zoals bosvruchten , aardbeien etc .
Wist niet eens dat thee ook bij de voorschriften stond 🙊 Heb de afgelopen ...
In alle theeën waar thee in zit (klinkt gek. Maar in kruidenthee of rooibos thee bijvoorbeeld zit geen thee) zit theine. Wat een caffeine is. Zoek maar eens op hoeveel. Ik schrok er acht van toen ik daar een jaar of 2 geleden achter kwam. Sindsdien drink ik voornamelijk theine vrije thee.
Volgens mij geen thee met anijs, en geen groene en zwarte thee. Met bepaalde kruiden thee moet je ook oppassen.
Ik drink alleen maar rooibos en anders gember thee. Soms kamille thee.
Ik heb gister lekker thee gewinkeld met mijn vriend. Bij de Erika hebben ze veel soorten. Ik heb relax thee, choc caramel (die is zo lekker) en rode vruchten. Maar je hebt ook speciale zwangerschaps thee, die wil ik ook kopen maar pas als iedereen het weet