11 Reacties

4 jaar geleden

Sowieso de factor is een verschil en ik denk zelf dat bij de meeste kinderzonnebrand geen parfum is toegevoegd? Ik gebruik die van het Kruidvat voor mijzelf en de kinderen. Deze is heel fijn en de Consumentenbond had een test gedaan waar deze goed uitkwam

4 jaar geleden

In uv-filters kun je onderscheid maken tussen chemische en fysische filters. Chemische filters trekken in de huid en absorberen hier de uv-straling. Fysische filters leggen een laagje op je huid en 'weerkaatsen' het licht. Zonnebrand voor kinderen bestaat vrijwel altijd uit fysische filters.

4 jaar geleden

Helaas geen lid dus kan het niet inzien 🙈

3 jaar geleden

Biodermal kids is fijn.

3 jaar geleden

Qua verschil geen idee, maar ben fan van naif en liefst de parfumvrije variant, want die is volgens mij volledig troepvrij 😊 verder is die ik in de afbeelding meestuur als beste uit de test van Consumentenbond gekomen. Op gebied van gezondheid en milieu. Zit volgens mij 1 ingrediënt in die niet helemaal oké is (niet ernstig 😊). En ik ben zelf toch van de fysische filters die een waasje achterlaten al moet ik zeggen dat die van naif dat nagenoeg bijna niet heeft 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Qua verschil geen idee, maar ben fan van naif en liefst de parfumvrije vari ...
Ahum, de afbeelding 🤣

3 jaar geleden

Bij die testen moet je wel altijd na denken ze zeggen beste prijs kwaliteit dus da wilt zegge voor die prijs het beste. Wilt niet zeggen het beste. Ik ga zowiezo voor de baby en voor mij voor het gezicht altijd langs de apotheker om dingen te halen je betaald misschien een klein beetje meer maar je bent veilig. En een goeie tip een make up borstel hier smeer ik hem alle dage zo in nu en hij vind dit super fijn ook nog

3 jaar geleden

Ik had laatst ergens gelezen dat in die van Kruidvat weinig troep zit en in A-merken zoals Garnier, Nivea enz. wel veel troep zit. Dus ik gebruik lekker die van de kruidvat, ook nog voordelig en beter voor het huidje.

3 jaar geleden

Ohja en ik heb dus wel de Kids versie, ik merk dat deze geurloos is dus er zit sowieso geen parfum in. Toch wat fijner voor het babyhuidje.

3 jaar geleden

tnx allemaal. Ik had inmiddels Garnier al gekocht. Ook wel een mooi item voor keuringsdienst van waarde.. Ik ga me er eens in verdiepen.