11 Reacties
4 jaar geleden
4 jaar geleden
In uv-filters kun je onderscheid maken tussen chemische en fysische filters. Chemische filters trekken in de huid en absorberen hier de uv-straling. Fysische filters leggen een laagje op je huid en 'weerkaatsen' het licht. Zonnebrand voor kinderen bestaat vrijwel altijd uit fysische filters.
4 jaar geleden
Reactie op Sinol
Helaas geen lid dus kan het niet inzien 🙈
3 jaar geleden
Qua verschil geen idee, maar ben fan van naif en liefst de parfumvrije variant, want die is volgens mij volledig troepvrij 😊 verder is die ik in de afbeelding meestuur als beste uit de test van Consumentenbond gekomen. Op gebied van gezondheid en milieu. Zit volgens mij 1 ingrediënt in die niet helemaal oké is (niet ernstig 😊). En ik ben zelf toch van de fysische filters die een waasje achterlaten al moet ik zeggen dat die van naif dat nagenoeg bijna niet heeft 🥳
3 jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Qua verschil geen idee, maar ben fan van naif en liefst de parfumvrije vari ...
Ahum, de afbeelding 🤣

3 jaar geleden
Bij die testen moet je wel altijd na denken ze zeggen beste prijs kwaliteit dus da wilt zegge voor die prijs het beste. Wilt niet zeggen het beste. Ik ga zowiezo voor de baby en voor mij voor het gezicht altijd langs de apotheker om dingen te halen je betaald misschien een klein beetje meer maar je bent veilig. En een goeie tip een make up borstel hier smeer ik hem alle dage zo in nu en hij vind dit super fijn ook nog