4 Reacties

7 maanden geleden

Misschien starten met slaapzak + deken? Onze dochter slaapt sinds september in een peuterbed, maar nog steeds met dunne hydrofiele slaapzak + dekbed. Ergens komende tijd willen we stoppen met de slaapzak, denk na de zomervakantie...ander huis en bed etc, geborgenheid. Ze word 3 injuli ook.

7 maanden geleden

Nou onze dochter vind het nog heerlijk slaapzak. Op de opvang van de week zonder omdat het warm was. Vond ze ook prima. Ik wil ergens als ze 3 wordt mee beginnen. Als ze 3 wordt mag ze een mee groei bed. Misschien eerst met slaapzak en misschien daarna dekens moet het dan even bekijken. Vind grote bed namelijk best spannend of ze er niet uit gaat. Sommige kinderen blijven tot ruim 3,5 in slaapzak

7 maanden geleden

Onze zoon sinds een paar weken in een 1persoonsbed. Wel een bed waar hij niet kan uitvallen. Maar wil ook niet onder het dekbed. Uiteindelijk wilde hij zijn slaapzak aan laten en wilde hij onder een klein zacht dekentje. Dat een paar dagen gedaan. Daarna heb ik het zachte dekentje in het dekbedovertrek gedaan en dat vindt hij nu prima. Maar ook nog altijd in slaapzak. Ik laat het maar even zo. Het komt vast vanzelf een keer goed.

7 maanden geleden

Hooii, herkenbaar wat je zegt van het haten van dekentjes. Deed onze dochter ook! Zat ook met deze vraag maar heb het maar gelaten bij de slaapzak. Totdat ze ineens ze het wel interessant vond en ze er steeds onder wou liggen. En ook 's ochtends bij ons in bed wou ze onder de deken. Wou haar eerst geen deken geven omdat ze haar hele ledikant nog doordraait. Maar sinds een korte tijd blijft ze liggen en heb daarom een dunne deken bij haar ledikant onderin erin gedaan. Ze vind het nu ineens heel leuk! Lang verhaal kort馃ぃ zou lekker even wachten. Ze heeft het niet koud door de slaapzak en komt we waarschijnlijk vanzelf mee! Ieder kind zijn eigen tijd!馃榿馃槂