8 Reacties

9 maanden geleden

Mijn zoontje heeft ook een beperkt menu maar ben zelf ook een lastige eter dus niet echt het goede voorbeeld helaas🤣😅 maak me nog niet zo veel zorgen aangezien hij wel eet en prima groeit enz 😊

9 maanden geleden

Ik vind dat ze nog best veel eet, 🙈 Mijn zoontje eet al vanaf dat hij 1.5 was heel slecht.. Enigste wat hij eet is gebakken aardappelen. Pannenkoeken. Spaghetti maar alleen die uit potje van olvarit ( babyvoeding 🙈) En frikadellen en heel soms een zelfgemaakte gehakt bal. Verder geen groente, bijna geen fruit.. soms een appel of stukje banaan, of een knijpfruitje. Geen andere soorten vlees.. Brood is ook maar matig.. soms lijkt hij alleen de beleg eraf. Ik vraag me soms oprecht af, waar hij in godsnaam van groeit..🤦‍♀️ Enigste wat hij in de ochtend nog steeds krijgt is een fles met kunstvoeding.. Daar kijkt hij ook echt naar uit.. hij doet zijn ogen open en hij roept meteen.. mama mag ik fles! Verder is het overal nee op, vies.. lust ik niet. Eet dan ook geen snoep.. lust hij niet. Wel gek op 1 soort koekje.. Verder snoept hij helemaal niet.

9 maanden geleden

Mijn zoontje ook. Echt de slechtste eter van de 3. Als we iets eten wat hij lekker vindt eet hij heel erg veel, maar regelmatig zo goed als niks. Ik besteed er weinig aandacht aan. Geef hem niks anders en ga de strijd niet aan want geloof dat je dan echt in een slecht patroon komt. Over de dag heen eet hij genoeg. Maar het frustreert me wel…

9 maanden geleden

Reactie op 3kidsmom

Mijn zoontje ook. Echt de slechtste eter van de 3. Als we iets eten wat hij ...
Ja precies dit…

9 maanden geleden

Heel herkenbaar, mijn zoontje altijd alles tot hij 1,5 werd. Geen enkele groente werd gegeten en hij wou eigenlijk alleen maar gebakken aardappeltjes met vlees en 1 soort spaghetti met bolognese saus. Overdag eet hij goed en fruit vindt hij vrijwel alles lekker. Sinds deze week eet hij ook ineens weer sperziebonen en broccoli. Dus het lijkt toch nog goed te komen 🙈

9 maanden geleden

Ik vind dat je meer keuzes hebt dan hier. Mijn zoontje eet al heel lang slecht bij het avondeten. De strijd heb ik al heel lang geleden opgegeven en hij krijgt nooit iets vervangend. Fruit gaat er wel goed in, brood de ene keer wel de andere keer niet. Ik kan het er niet in proppen, dus ik probeer me er geen zorgen over te maken. Pizza eet hij wel op, hij lust ook geen frietjes of snacks 🫣 Hij drinkt wel goed en krijgt geen koekjes, chips of snoepjes. Vraagt ie ook nooit om.

8 maanden geleden

Reactie op 3kidsmom

Mijn zoontje ook. Echt de slechtste eter van de 3. Als we iets eten wat hij ...
Ja, dit doen wij ook. Regelmatig eet onze dochter met het avondeten maar twee happen, dan krijgt ze dus niks anders. Fruit en brood gaan wel goed en als we iets eten wat ze lekker vind eet ze ook veel. hier is dat pasta en soep, dus dat is best gezond

8 maanden geleden

Mijn neefje heeft het ook mega erg gehad. Alles was een ding.. en ging met een smoel aan tafel zitten. Op een gegeven moment wilde hij alleen pasta met rode saus en nu is hij 5 en hij eet steeds wat beter. Ik moet daar nog altijd aan wennen haha