9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een namaak wobbel. Onze man vermaakt zich hier super mee! Balanceren en eroverheen klimmen. Hij gebruikt het zelfs soms als stoel👌 echt top aankoop

3 jaar geleden

Wij hebben een abonnement op speeltegoed, dan kun je dat soort speelgoed huren voor 1/2/3 maanden en dan weer wisselen. Wij hebben nu de stapelstein thuis en grote foamkussens. Vooral de kussens zijn favoriet om op te klimmen, op te stapelen en als een soort van hindernisbaan te gebruiken! Over twee maanden gaan we weer wisselen en ik denk dat we dan een paar maanden voor een klimdriehoek met glijbaan gaan.

3 jaar geleden

Wij hebben een wobbel. Nog niet echt in geïnteresseerd maar komt vast nog wel

3 jaar geleden

Wobbel is hier echt een groot succes, over klimmen en balanceren, ze wil niks anders. Stapelstein hebben we ook en is momenteel nog iets minder interessant voor haar

3 jaar geleden

Mijn moeder is gastouder en heeft 2 soorten wobbels. Zo’n ronde en de welbekende. Allebei worden ze door dochtertje en andere kinderen soms ineens veelvuldig gebruikt en daarna kijken ze er een tijdje niet naar om. Ik zou lekker afwisselen met speelgoed en soms de wobbel er neer zetten? Net als ander open ended speelgoed merk ik dat mijn oudste we bijv totaal niet naar omkijkt en hoop dus de jongste wel, want zonde van m’n geld anders 🙈🙈 dus ik zou dan eerder klein beginnen en kijken of je kind het leuk vind en dan evt aanschaffen. Zoals via dat speeltegoed wat hier benoemd was 😊

3 jaar geleden

Ik heb 3 vriendinnen met een wobbel en 2 hebben sowieso spijt want er wordt nooit mee gespeeld. Bij de laatste ook niet veel maar ze doet m nog niet weg. Maar voor mij genoeg reden om zo'n sta in de weg niet aan te schaffen 😅 en klimmen, klauteren, balanceren doen ze hier met spullen die voorhanden zijn. De ikea turnmat (kun je opvouwen of helemaal plat leggen) is hier wel een groot succes, en gewoon parcourtjes maken van de poef, bank, turnmatje, krukjes, kussen enz. (De oudste 2 dan he, al doet de jongste ook al vrolijk mee haha)

3 jaar geleden

Bij ons thuis is de wobbel favoriet! Ik laat er ook auto’s of balletjes overheen rollen. Wij bedenken er zelf leuke spelletjes bij. Je hoeft niet per se het merk wobbel aan te schaffen. Er zijn vele andere merken die balance boards verkopen en decathlon verkoopt ze voor 35€

3 jaar geleden

Wobbel is hier ook een succes! Maar inderdaad zoals met alles: wisselend. Weken heel leuk en dan weer even niet naar om kijken. Stapelsteinen leken mij ook tof, maar vond ik echt wat te duur om niet zeker te weten of ie het leuk zou vinden. Kwamen we onlangs bij vrienden, heeft hij daar de hele avond met de stapelsteinen gespeeld 😅 Tip: de wobbel stond bij ons op de geboortelijst en hebben we dus cadeau gekregen. De stapelsteinen gaan nu ook de cadeaulijst op. Daar zoekt familie vaak wat inspiratie voor Sint/kerst/verjaardag. Zo krijg je altijd cadeaus die je zelf wel zou willen en moet je niet alles zelf betalen 😅

3 jaar geleden

wobbel is hier een groot succes! wordt vooral veel op geklommen en afgegleden. soms ook andersom, zodat hij kan ‘schommelen’. ruim ‘m soms wel eens op, maar hij vraagt er altijd weer naar.