9 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik er al een tijdje een fitnessbal aan onze eettafel en vind het super fijn. Ik heb er een van tunturi.

5 jaar geleden

Toevallig van de week op aanrader van de fysio een yoga bal aangeschaft bij de Kruidvat van fajah lourens. Ik ben zelf 1.70 m en de bal van 75 aangeschaft. Echt een prima en stevige yoga bal. Fysio raden mij een half uurtje per dag aan op de bal. Merkte zelf ook dat ik afwisseling nodig had dus gelukkig vanuit het werk een verstelbaar bureau hebben kunnen krijgen zodat zitten en staan afgewisseld kan worden.

5 jaar geleden

Heb de bal sinds zaterdag en kan hem nu ook echt gebruiken. Wel kan ik hem helaas niet gebruiken aan de tafel, hebben namelijk een tafel die behoorlijk hoog is. Denk ik wel goed voor de afwisseling, moet er zelf ook mijn bekken mee op trainen van de fysio.

5 jaar geleden

Ik gebruik sinds een paar weken zo鈥檔 bal heb hem via bol.com besteld ik zit er elke avond eventjes op en doe wat lichte oefeningen heb wel t gevoel dat het helpt bij mij voor m鈥檔 bekken pijn

5 jaar geleden

Heb m ook van bol.com erg fijn!

5 jaar geleden

Ik wissel de eetkamerstoel (ik werk thuis) ook af met een zitbal en vind dit heel fijn! Die van mij heb ik bij Bol.com besteld en is van het merk Tunturi. Ik ben 1.70 en heb een bal van 65 cm.

5 jaar geleden

Ik heb van mijn bekkenfysio de tip gekregen een balkussen te kopen, zit echt top en werkt ontzettend tegen heup en rug klachten! https://www.medipreventie.nl/wiebelkussen/

5 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik heb van mijn bekkenfysio de tip gekregen een balkussen te kopen, zit ech ...
& dan de 36 cm 馃槉

5 jaar geleden

De bal is iets te laag, maar ik doe vaak mijn meetings wel op de bal. Dan wissel ik het af met een stoel en dat helpt wel!