8 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou zelf ervoor kiezen om morgen 120mg te halen. Hun lever is nog best kwetsbaar. Succes en sterkte!

4 jaar geleden

Je kan een zetpil in de lengte doormidden snijden. Beterschap.

4 jaar geleden

240 is vanaf 10 kg. Dus ik zou gewoon 240 geven. Mijn zoontje weegt al 10 kg, en is nu 8 maanden. Maar ze adviseren dan om het gewicht te volgen en niet leeftijd.

4 jaar geleden

Doorsnijden in de lengte met een warm mes. Beterschap!

4 jaar geleden

Ik heb er deze week ook van 240 mee gekregen bij apotheek zoontje weegt ook iets van een 9,5 kg en ze zeide ook van beter die van 240 nemen die andere gaan miss niet meer zo goed werken

4 jaar geleden

Ik heb me dochter vorige maand perongelijk 240 mg gegeven. Ik voelde me zo extreeem slecht. Had de dokter gebeld, maar het kon gelukkig geen kwaad als je de max mg van eeen dag maar aanhoud.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 6,9 kilo en heeft er gisteren 1 in het ziekenhuis gekregen van 240. Ik vroeg of dat niet een beetje veel was, zolang je de maximale dosering per dag niet overschrijdt is het geen probleem.

4 jaar geleden

Thnks allemaal ik heb gewoon de Hap gebeld.. en idd de zetpil doormidden gesneden in de lengte ging perfect koorts gezakt en hij voelde zich toch wel beter gelukkig..