13 Reacties

Heb ik ook last van..verloskundige zegt dat het niks te maken heb met de zwangerschap 😕

5 jaar geleden

Reactie op amanda-chanel-jayden-dani

Heb ik ook last van..verloskundige zegt dat het niks te maken heb met de zw ...
Vindt t echt heeeel vervelend. Vooral wanneer je aan het werk bent. Alsof dr wat bekneld zit ofzo 🙈
Vindt t echt heeeel vervelend. Vooral wanneer je aan het werk bent. Alsof d ...
Ja klopt ik heb hetzelfde..geen idee waar het vandaan kom

5 jaar geleden

Ik had het bij mijn eerste...volgend mijn vk toen een spier.....nu ervaar ik het weer.

5 jaar geleden

Jaaa... Heb hier echt verschrikkelijk last van! Ik weet soms ook niet hoe ik moet gaan zitten of mezelf een houding moet geven 😓. Bij mij zei de verloskundige ook dat het waarschijnlijk nog niet met de zwangerschap te maken kan hebben, omdat de baarmoeder nog niet zo hoog komt. Bij mij is het aan de rechterkant, maar net een stukje onder m'n borst. Ik heb hier al een paar weken last van en ben nu 17+5

5 jaar geleden

Ik ook! Super vervelend! Vooral als ik te krom ga zitten bijvoorbeeld. Voelt alsof je veeeel te veel hebt gegeten en er geen plek meer is in je buikholte. Zeg maar... 🙈

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde maar dan aan de linkerkant. Alsof er iets klem zit ofzo. Heb het ook als ik met opgetrokken benen in bed lig (wat ik juist zo fijn vind) dat het dan extra ‘klem’ lijkt te zitten. Heb nu er ook al Zo’n 5 weken last van maar geen idee wat het kan zijn

5 jaar geleden

Vindt t echt heeeel vervelend. Vooral wanneer je aan het werk bent. Alsof d ...
PRECIES dit heb ik ook. Moet altijd even strekken dan, zo irritant🙈

5 jaar geleden

Klinkt misschien wel als last van je gal..

5 jaar geleden

Ik heb hier ook veel last van. Mijn verloskundige zegt dat dit banden zijn die uit rekken..

5 jaar geleden

Had dit in december en januari ook, ben ervoor naar de fysio gedaan. Zou ik echt aanraden dames! Die heeft me goede oefeningen meegegeven en nu ik die braaf elke dag doe nergens last van. (En als ik het een dag vergeet gelijk weer pijn tussen m'n ribben 🙈)

5 jaar geleden

Hier heb ik ookal 2 dagen last van :( zelf met ademen heb ik steken. Geen idee waardoor het komt.

5 jaar geleden

Ik had hier tijdens mijn vorige zwangerschap veel last van en ben toen bij een houdingstherapeute geweest en bij een osteopaat. Heeft beide goed geholpen. Het kan vanuit je rug komen en/of te maken hebben met hoe je zit. Ik heb het nu soms ook maar weet nu gelukkig wat mij helpt: zitten in een rechte houding, niet scheef maar op twee billen zitten en recht op twee voeten staan. Niet hangen. Als je moe bent gewoon echt even plat gaan liggen, bijvoorbeeld op bed, in plaats van in een moeilijke kronkel op de bank te hangen. Succes!