8 Reacties

2 jaar geleden

Hier is onze kleine al dik een week snot en snot verkouden… En wij zelf ook haha. Het heerst nu ook heel erg.

2 jaar geleden

Hier ook sinds vandaag dikker snotterbellen, hoesten en heel veel huilen.. Zetpil en uitzieken, meer kun je niet doen.

2 jaar geleden

Het heerst, hoort een beetje bij de leeftijd en het seizoen als ik vergelijk met mijn kindjes. Zolang je kindje drinkt (wat dan ook) en plasluiers heeft zou je je niet al teveel zorgen hoeven maken als hij meer slaapt. Hier werkt slurp fruit vaak ook wel redelijk. Ik zou de temperatuur wel in de gaten blijven houden en evt dempen met zetpilletjes. Meer dan uitzitten kun je vaak niet doen. Ik vind het ook een ramp als m’n kindjes ziek zijn hoor, veel sterkte!

2 jaar geleden

Yep. Hele onrustige nacht en nu koorts met verkouden. Ze slaapt nu gelukkig

2 jaar geleden

Ons zoontje is ook flink verkouden momenteel, koorts veel hoestbuien snotneusje. Arme dutskes he!

2 jaar geleden

Hier vorige maand 2 weken lang koortspieken van 40 gehad. Antibioticakuur gehad en ze is 3 weken niet naar de crèche geweest, omdat ze nog zo zwak was. Sinds vorige week donderdag is het hele feest weer opnieuw begonnen. ZUCHT

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit bijna al 3 weken. Ze moet goed drinken en als je het niet vertrouwd naar de dokter ermee! Blijf zetpillen geven en temperatuur meten. Ik vind het zo sneu maar ze lijkt eindelijk wat beter te worden.

2 jaar geleden

Hier in de winter chronisch verkouden 😣 ze heeft zelfs ventolin puffer standaard. Vorige week dinsdag en woensdag koorts, donderdag ondertemperatuur en vrijdag koorts. Mond/lippen, handen en voeten zijn ijskoud en lopen blauw aan. Ze staat dan bij zo’n “aanval” te klappertanden, maar haar nek voelt bloedheet. Artsen konden niks ontdekken. Pfff ene zorg na de andere. 11 nov twijfelde ze aan krentebaard, maar waarschijnlijk was t hand-voet-mondziekte. Moest ze antibiotica. Klieren in der nek standaard opgezet en daaronder zit nu cyste. Binnenkort bellen voor afspraak echo. Man man man echt getob en sneu. Vandaag had ze ineens uitslag op haar wang en zat ze allemaal te krabben. Misschien moet ik een abonnement op de HA nemen 😥