21 Reacties
4 jaar geleden
Wij toevallig ook nu.. 2x in een maand buikgriep.. Gelukkig heeft mijn vriend het nu niet en kan hij voor hem zorgen. Maar de vorige keer hebben we mijn moeder moeten vragen om op te passen en die werd vervolgens ook ziek.
Maar weet niet hoe ik het zou moeten doen als ik ook nog voor hem zou moeten zorgen.
4 jaar geleden
Jup. Beide buikgriep gehad, corona gehad, aan een stuk door verkouden.
Moet 32 uur werken en ben alleen staan. Ze slaapt niet door. Een hele enkele nacht in de zoveel weken.
Vooral buikgriep was ellende. Ik spugen zij diarree. Zat snachts met een aankleedkussen op de grond en een emmer ernaast haar te verschonen.
Beterschap!!
4 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Moe ...
Alleenstaand*
4 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Moe ...
Ahhw arme, maar supersterke mama ❤️ je mag trots zijn op jezelf.
Ik hoop dat jullie weer helemaal opgeknapt zijn.
4 jaar geleden
Pff vorige week maandag bij de kdv gehaald.. Naa volgende dag lopende snot, bleef lopen. Wij ook natuurlijk ziek geworden. Het gaat op en neer met lijkt beter worden en dan toch weer niet. Laatste dagen zijn het nachten hoesten. Volle aangekoekte neus.. Echt zielig gewoon. En ja wij natuurlijk ook, hoesten, loopneus.. Gisteren naar de huisarts geweest. Alles was gelukkig schoon dus gewoon uitzieken.. Maar het is echt zwaar kut. Want de kleine slaapt slecht maar wij ook. Herstellen duurt daardoor veel te lang.
4 jaar geleden
Hier met kerst alle drie buikgriep. Borstvoeding stortte ook helemaal in en na elke voeding kwam alles er bij de kleine van boven en onder rechtstreeks weer uit.. daarnaast snachts vaak projectiel braken en dus dweilen en bed verschonen en mezelf vaak ook. En dus super vaak wakker snachts. Jeetje wat waren dat een dagen.
4 jaar geleden
Reactie op happy24
Hier met kerst alle drie buikgriep. Borstvoeding stortte ook helemaal in en ...
Oja en verder dus heel vaak verkouden hier en m’n vriend zit nu aan de antibiotica vanwege een stevige keelontsteking.
En hiervoor waren we nooooooit ziek.
Dus tjah zo’n kleintje op het kdv die haalt van alles binnen..
4 jaar geleden
Ja hier ook. Vooral in de begintijd van het KDV. Laatst nog allebei griep. Ik ben ook alleenstaand dus dat is lekker doorbikkelen 💪🏻 hiervoor was ik ook nooit ziek.
4 jaar geleden
Yep… voor de kleine nooit ziek en nu chronisch verkouden en mega PMS … but the show must go on 😴
4 jaar geleden
Reactie op happy24
Oja en verder dus heel vaak verkouden hier en m’n vriend zit nu aan de anti ...
Hier hetzelfde.. zelfs koorts bij de keelontsteking.. ik heb dat ieder jaar mijn hele leven al maar nog nooit met koorts erbij.. ik ben vaak 1 week per 2 jaar goed ziek met hele week koorts en niks kunnen eten en nu al 2x 1 week een dan in mindere mate maar wel goed beroerd.. misschien komt het ook door minder slaap en daardoor verminderd weerstand..?
4 jaar geleden
Ja hier ook hoor, ik ben 1x heel ziek geweest met koorts, toen nam mijn man het overdag van mij over gelukkig (was Thank God in het weekend) en bracht hij haar alleen als ik de borst moest geven.. de dag erna moest hij weer werken en toen was ik alleen met 2 kinderen, dat was echt zo pittig. ‘Gelukkig’ was de oudste ook niet lekker en die word dan altijd heel rustig en wil de hele dag alleen een beetje tv kijken op de bank dus dat scheelde wel.
4 jaar geleden
Pfff helaas zo herkenbaar dit allemaal. Wij zijn nu al ongeveer een maand bezig en we zijn nog geen moment allemaal beter geweest. Begon met de kleine, toen ik, al gauw daarna papa die zieker werd dan ik dus ik heb een poos lang nog half ziek voor beide gezorgd. Hij is net iets opgeknapt en nu zit de kleine weer thuis met koorts en ik voel me ook opnieuw (of nog steeds) niet meer zo fit.
Ik werk in de zorg en ik heb de afgelopen 3 weken maar een paar dagen kunnen werken. Maar ik voel me daar dan ook weer heel schuldig over, en als ik wel werk voel ik me schuldig naar m’n meisje toe 😥 Meer moeders hier last van?