25 Reacties
4 jaar geleden
Hoi hoi, ja hier wel,wij hebben het afgelopen zondag gedaan hij is precies 5 maandjes♥️
4 jaar geleden
Reactie op YSMN.
Hoe bedoel je?
Gewoon negeren. Is vast een hater die tijdelijk een account heeft gemaakt om te trollen..
Laat iedereen lekker doen wat zijzelf goed vinden voor hun kleintje.🙌
4 jaar geleden
Gewoon negeren. Is vast een hater die tijdelijk een account heeft gemaakt o ...
Haat? Nee joh. Was verbaasd. Snap dat het om medische redenen nog gebeurd maar anders dan dat.. wauw
4 jaar geleden
Haat? Nee joh. Was verbaasd. Snap dat het om medische redenen nog gebeurd m ...
Oh als wij een jongen hadden gekregen had ik daar zeeeker over nagedacht hoor. Mega hygiënisch, minder gezeik met schoonmaken, infecties etc. en laten wij als vrouwen gewoon eerlijk zijn: het ziet er ook mooier uit 😉.
4 jaar geleden
Hi, wij hebben onze zoon met 3 maanden laten besnijden, maar bij nader inzien hadden wij het wel eerder willen doen. Dit is helaas door omstandigheden niet gebeurd. Mochten wij weer een zoontje krijgen, dan gaan wij het zeker al met 1 uiterlijk 1.5 maand doen. Onze zoon is erg snel genezen(lees: binnen een week) en had helemaal nergens last van. De eerste dag was het een beetje gevoelig, daarna was het gewoon zoals altijd. Hij heeft de dag zelf gewoon wat meer geslapen. Dit is natuurlijk erg logisch! Mocht je uit Groningen komen, dan kan ik je Besnijdeniskliniek Noord aanraden. De arts heeft zelfs tijdens de besnijdenis een surah opgezet. Dit vonden wij als ouders erg fijn.(Als je dat niet fijn vindt, kun je dat ook aangeven!) Onze zoon heeft ook een “dapperheidsdiploma” gekregen. Erg leuk voor later! 😊
4 jaar geleden
Gewoon puur uit interesse.. Wat is de reden dat jullie je zoontje laten besnijden? Is dat vanuit religie of andere redenen? Ik heb ook een zoontje maar bij ons is besnijden niet gebruikelijk, dus ik ben gewoon benieuwd! 😊 Trek je vooral niets aan van nare reacties, ik denk dat elke moeder alleen maar het beste voor haar kindje wil!
4 jaar geleden
Reactie op Mirjamh
Gewoon puur uit interesse.. Wat is de reden dat jullie je zoontje laten bes ...
Dat is uit onze islamitsche religie dat we bij de jongens voorhuid laten besnijden. ♥️
4 jaar geleden
Mijn zoontje is met ongeveer 3 maanden besneden bij Bentoclinics. Hij gaf geen kick! Later toen de verdoving was uitgewerkt wel wat gehuild, maar volgende dag weer over. In totaal 2 dagen zetpillen gehad. Heeft wel +- 2 weken geduurd voor het volledig genezen was. Maar ziet er nu heel netjes uit.