5 Reacties

één jaar geleden

Misschien het potje op een andere plaats zetten tijdelijk? Kan het zijn dat ze misschien een blaasontsteking heeft?

één jaar geleden

Hier precies het zelfde. Ook grote paniek en ze begint het op te houden. Ze durft haar plasje niet los te laten. Ze raakt helemaal in paniek. We hebben de luier maar weer omgedaan, en laten het een paar weken rusten. Proberen we het straks wel weer eens. We weten zeker dat ze het kan, want ze kan het dus ook heel bewust ophouden. Maar hier worden we allemaal niet blij van. 😕

één jaar geleden

Reactie op Love3

Hier precies het zelfde. Ook grote paniek en ze begint het op te houden. Ze ...
Ik voel me zo rot, als ik zie hoe ze zich voelt... Inderdaad, hier ook zo, ze kan het, is ook enthousiast om op het potje te gaan zitten, maar dat plasje durft ze niet los te laten. We nemen onze tijd, niets forceren, we zien wel zeker?! Maar het is vervelend omdat ze niet graag heeft dat we een luier aan doen.

één jaar geleden

Reactie op Tine1982

Ik voel me zo rot, als ik zie hoe ze zich voelt... Inderdaad, hier ook zo, ...
Nee hier vindt ze de luier ook niks. Maar zonder gaat zo ook echt niet. Ze vraagt heel vaak per dag of we een zalfje op haar billen willen smeren. Dan vindt ze de luier prettiger voelen denk ik. Zo lastig hè. 😕

één jaar geleden

Ik las afgelopen week de tip, plasjes en poepjes houden van zwemmen. Misschien kun je zoiets wijsmaken? "Lekker laten plonsen"