15 Reacties

5 maanden geleden

Hey, denk niet te vroeg hoor Hier 1e dagen ook superveel ongelukjes. Soms 8 op een dag. Dit werd na 2 a 3 dagen een stuk minder. Ik zou doorzetten als ik jou was. P.s er is een topic al in deze geboortegroep van ouders die ook zijn begonnen met zindelijkheidstraining.

5 maanden geleden

Reactie op Adff

Hey, denk niet te vroeg hoor Hier 1e dagen ook superveel ongelukjes. Soms 8 ...
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2021/iedereen-al-zindelijk-nNwlJre

5 maanden geleden

Reactie op Adff

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2021/iedereen-al-zindel ...
Hey top! Dankjewel!🤎

5 maanden geleden

Ja gewoon doorzetten. Ik dacht op gegeven moment ook van pff ik stop ermee. Wat een ellende, Maar toch doorgezet...

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ja gewoon doorzetten. Ik dacht op gegeven moment ook van pff ik stop erme ...
En zou overal van die zindelijkheid matjes op leggen die ze gebruiken bij puppy. Action heeft ze te koop.. In ieder geval op je bank en stoelen. 😊

5 maanden geleden

Inderdaad doorzetten, ze moeten het even doorkrijgen. Zou met een paar dagen beter moeten gaan.

5 maanden geleden

Waarom niet wachten totdat ze zelf aangeven zo ver te zijn?

5 maanden geleden

Reactie op Reiziger

Waarom niet wachten totdat ze zelf aangeven zo ver te zijn?
Dat geeft ze wel aan! Ze wil steeds ondergoed aan en op het potje?

5 maanden geleden

Reactie op MaritLigtenberg4

Dat geeft ze wel aan! Ze wil steeds ondergoed aan en op het potje?
Het is heel mooi weer, lekker in blote billen laten lopen met potje in de buurt? Of haar iedere zoveel tijd op de wc zetten? Wat betreft je stoel trouwens, baking soda er op!

5 maanden geleden

Hier hetzelfde gehad.. 1 dag in haar blote billen en geen 1x fout gegaan.. nu weer in haar onderbroek en over de hele dag 3 mini ongelukjes dat ze gelijk stopt met plassen en dan naar het potje gaat.. Ze zit nu wel alleen op haar eigen trip trap stoel en op de bank met een vuilniszak en daar een kleedje/ handdoek op.. we zijn verder alleen maar buiten te vinden nu..

5 maanden geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier hetzelfde gehad.. 1 dag in haar blote billen en geen 1x fout gegaan.. ...
Dat was bij jesse ook het geval toen. Ik liet hem ook in Blote kont lopen en dat ging super goed.. maar zo gauw hij een onderbroek aan had ging het weer fout.. Mijn tip is meteen die onderbroek aan. Anders zit je dus idd met zelfde probleem. Even doorzetten en straks komt het goed.. ging bij jesse ook heel vaak fout. 🙈 dat ik soms wel dacht ik stop er mee.. Na dikke week ging het goed.. we zijn zelf die week wezen zwemmen waarbij hij het zelf aangaf tijdens het zwemmen

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Dat was bij jesse ook het geval toen. Ik liet hem ook in Blote kont lopen e ...
Ik deed het ook 1 dag voor het doorhebben en nu gewoon een onderbroek aan.. ze kan niet steeds in haar blootje lopen.. morgen naar de opvang zonder luier.. ben benieuwd... al maak ik mij meer zorgen over woensdag, dan gaat ze naar mijn schoonmoeder en die houd niet van potjes..🤨dus we gaan het zien...

5 maanden geleden

Reactie op 19Marloes90

Ik deed het ook 1 dag voor het doorhebben en nu gewoon een onderbroek aan.. ...
Komt vast goed bij de opvang, daar zijn ze meestal ook wel goed mee bezig. Jammer dat je schoonmoeder zo is.. even goed toespreken 🤪🤭 Anders zou het jammer zijn. Je bent nu al zo goed op weg

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Komt vast goed bij de opvang, daar zijn ze meestal ook wel goed mee bezig. ...
Ja gaan het zien.. ze luistert nooit.. mijn dochter houd van tv kijken en mag dat van ons een half uur per dag als ik eten kook.. bij mijn schoonmoeder kijkt ze bijna de hele dag tv.. zelfs met mooi weer.. blij als ze 4 is een niet meer hoeft te gaan.. extra dag opvang kon helaas niet.. we hebben het zelf overwogen om te gaan doen.. maar dat is weer een ander onderwerp🤭

5 maanden geleden

Reactie op 19Marloes90

Ja gaan het zien.. ze luistert nooit.. mijn dochter houd van tv kijken en m ...
Haha ja ik herken het wel.. hier hebben ze ook zn oma die bijna geen " regels" heeft en waar ze ook lekker lang tv mogen kijken, laat op mogen blijven ect.. En dan de andere oma is precies het tegenovergestelde.. Ik heb het ook maar beetje los gelaten, moet maar blij dat zijn ze oppassen. En idd als ze straks 4 zijn gaat het weer anders.