20 Reacties

3 jaar geleden

Dit soort zitjes wordt niet aangeraden. Ik zou er geen een kopen.

3 jaar geleden

Ik werk op de kinderopvang en wij gebruiken de bumbo. Heb deze nu even thuis gehad om te kijken of ons zoontje het wat vindt en nu krijgen we m voor kerst cadeau. Ik lees al eerder dat dit wordt afgeraden, maar zo wordt ook veel gebruik wipper en autostoel afgeraden.. Dus he.. Eventjes erin voor een hapje bijv is zeker oke! Ons zoontje zit goed recht. De bumbo seat is zo ontworpen dat de heupjes worden ontlast. Kindjes mogen erin als ze hun hoofdje/nekje/rugje goed recht kunnen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Koken en ondertussen een hapje voor meneer

3 jaar geleden

Goede ervaringen met de bumbo in de familie. Zelf geen ervaring mee, maar als ik een zitje zou aanschaffen zou het die zijn 😬

3 jaar geleden

Wij hebben de bumboo thuis gebruik hem alleen als ze der hapjes krijg ideal en zijn speciaal gemaakt voor vanaf 3 maandjes etc staat een hele uitleg op hun site

3 jaar geleden

Als je t alleen wilt gebruiken voor eventjes zitten te oefenen dan kan je ook evt een voedingskussen om je kindje heen leggen, of je zet je kindje in een hoek van de bank... De spieren in de rug zijn nu eigenlijk nog niet sterk genoeg om lang rechtop te blijven. In zo'n bumbo Seat worden de heupen wel in de juiste positie gehouden maar dat ontlast de rugspieren niet. Dus wat je ook kiest, gebruik het niet langer dan 10/15 min per dag ofzo. Over een maand of 2 kan je kindje wel zelf overeind blijven en kan hij/zij gewoon in een kinderstoel (evt met een kussentje). Dus ik zou zelf voor die korte periode niks extra aanschaffen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

3 jaar geleden

Wij hebben de bumbo maar die zit al een beetje strak bij haar (5 maanden en 7,5kg) dr benen zitten klem. Ze vindt het ook niet lang leuk

3 jaar geleden

Reactie op Elea

Als je t alleen wilt gebruiken voor eventjes zitten te oefenen dan kan je o ...
Fijn!! Een fysio in ons midden.

3 jaar geleden

Ik heb deze. Hier zitten ook allemaal toeters en bellen op.. muziekjes ect.

3 jaar geleden

Kunnen ze echt nog niet zelf inzitten
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Frilo

Kunnen ze echt nog niet zelf inzitten
Deze is trouwens niet opblaasbaar maar is gevuld

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik heb deze. Hier zitten ook allemaal toeters en bellen op.. muziekjes ect ...
Mag ik weten waar je die besteld hebt en welk merk? Dit lijkt ideaal voor ons meisje😊

3 jaar geleden

Reactie op lizzydrt

Mag ik weten waar je die besteld hebt en welk merk? Dit lijkt ideaal voor o ...

3 jaar geleden

Wij hebben een paar keer per week een bumbo-10 minuutjes. De meisjes vinden het geweldig ❤️

3 jaar geleden

Prima, bedankt iedereen ☺️!!!

3 jaar geleden

Wij hadden een bumboo maar onze dochter haar beentjes waren te dik 🤣

3 jaar geleden

Reactie op HollyJolly

Omg hier is dat ook! 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Omg hier is dat ook! 🙈
Blij te horen dat wij niet de enige zijn. Was echt drama haar erin zetten 🤣🤣

3 jaar geleden

Wij hebben de bumbo multiseat sinds gisteren. Zo blij mee! Ze vindt het geweldig, kan vastgemaakt worden op alle eetstoelen en ze kan er (volgens de uitleg) gebruik van maken tot 15 kg. Een aanrader!

3 jaar geleden

Reactie op HollyJolly

Ik vrees dat dit bij ons ook zo zal zijn. Mijn kindje weegt bijna 9kg voor 5maandjes oud.. bedankt voor je bericht. We zullen dus geen Bumbo kopen, heeft geen zin..