8 Reacties

één jaar geleden

Waterschoenen van igor en liewood en hema zijn top sandalen van van haren cupcake couture, slipstop zijn onmisbaar met zwemmen en spelen in de tuin, Of opvang met water, shoesme/donsje Amsterdam/kipling/birkenstoch open schoentjes. De schoenen voor in het water van decatlon zijn ook top!

één jaar geleden

Wij zijn fan van Cienta schoentjes voor de zomer. Leuke kleurrijke schoentjes. Makkelijk aan en uit te trekken, ideaal voor het strand, de tuin... Wasmachine-wasbaar, dus ook wel handig.

één jaar geleden

Slipstop voor bij het zwembad of spelen met water is echt top! Verder trekt mijn dochter alles met klittenband meteen uit dus hier alleen open schoentjes met een rits of gespen haha.

één jaar geleden

Ik ga voor teva sandaaltjes. Goede pasvorm kunnen in water en op het droge

één jaar geleden

Dank voor alle tips. Meteen een rondje online geshopt voor de komende vakantie 😎

één jaar geleden

Hier fan van teva. Stevige sandalen die tegen een stootje kunnen en ook in het water. Misschien niet helemaal de allermooiste sandalen, maar heb gemerkt bij mijn zoontje dat het echt hufterproof is 😂 als we er echt voor de ‘mooi’ op uit gaan kies ik soms voor nette sandalen, maar 9 van de 10 keer zijn ze dan niet meer netjes erna 🤣

één jaar geleden

Waterschoenen en toms worden het hier. En veel blote voetjes😇