29 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee 😳

5 jaar geleden

Ik gebruik zelf altijd van biodermal factor 30 voor de gevoelige huid. Heb een soort zonneallergie, zodra mijn gezicht in de zon komt raakt deze ontstoken, dus draag ook altijd een mooie zonnehoed 😊

5 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn lichaam factor 30 en voor mijn gezicht een sunblock. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een heel lelijk zwangerschapsmasker en dat duurde heel lang voordat het wegtrok. Liep ik rond met een 'snor' en vlekken op mijn jukbeenderen 😔

5 jaar geleden

Reactie op Ianne

Ik gebruik voor mijn lichaam factor 30 en voor mijn gezicht een sunblock. B ...
Ah wat vervelend hè! Is dat weer weggetrokken? In het gezicht wil je geen risico nemen.

5 jaar geleden

Van inanna oid heb je speciale zonnebrand voor zwangere vrouwen, zonder chemische filters maar laat minder zo'n witte waas achter als die voor baby's. Die had ik tijdens mn vorige zwangerschap, ik ga nu kijken of ik die weer kan vinden. Zelfbruiner heb ik nog nooit gebruikt dus daar heb ik geen tips voor. Ik zou wel goed de ingrediënten in de gaten houden.

5 jaar geleden

Zonnebrand geen tips maar Zelfbruiner gebruik ik al jaren Bali Body, ook mijn gezicht. Daarvoor Bondi Sands maar vind Bali Body beter. Mag het ook gewoon tijdens de zwangerschap gebruiken zei de VK.

5 jaar geleden

Reactie op Ro87

Ah wat vervelend hè! Is dat weer weggetrokken? In het gezicht wil je geen r ...
Uiteindelijk wel. Ik heb toen Eucerin Anti -Pigment gebruikt, te koop bij de apotheek. Ik word erg snel bruin en heb veel donker pigment. Helaas voor mij als echte zonaanbidster 🤣

5 jaar geleden

Ik gebruik La Roche-Posay Anthelios Onzichtbare Fluide Zonnebrandcrème SPF50+ zonder parfum sinds de zwangerschap elke dag onder m'n make-up. Heerlijk dunne zonnebrand, plakt niet en trekt snel in.. ik ben er erg tevreden over..

5 jaar geleden

Reactie op Elisabethhh

Ik gebruik La Roche-Posay Anthelios Onzichtbare Fluide Zonnebrandcrème SPF5 ...

5 jaar geleden

Ik gebruik pca skin zonnebrand voor m'n gezicht. Trekt goed in, ik heb met andere producten dat hij zo vettig blijft.

5 jaar geleden

Ik lees ook graag even mee! Ik heb heel vaak Bondi Sands gebruikt als zelf bruiner, en ben daar erg tevreden over! Ik zal het ook eens overleggen met mijn gynaecoloog, want ik als zonaanbidder ga het bruine kleurtje zeker wel missen haha!

5 jaar geleden

Iemand misschien ook tips voor zonnebrand voor de baby? 😊

5 jaar geleden

NAIF, voor baby’s en volwassenen. Zonder plastic en andere troep. En met je ing rente punten krijg je 30% korting op je online bestelling bij naif zelf. Heb ook alle baby crèmes besteld. Echt top

5 jaar geleden

Reactie op DWB

Ik lees ook graag even mee! Ik heb heel vaak Bondi Sands gebruikt als zelf ...
Ben ook benieuwd of je dit mag gebruiken, anders heb ik zulke witte benen..

5 jaar geleden

Ik heb zelf het bruin worden een beetje opgegeven, het is me de gezondheidsrisico's niet meer waard. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook al gemerkt dat ik toen erg slecht tegen de zon kon. Je huid is er een stuk gevoeliger voor en je kunt vlekken krijgen die nooit meer weggaan (zwangerschapsmaker). Naast goed smeren is het voor je huid de beste optie om maar zoveel mogelijk de schaduw op te zoeken en iets van een petje/hoedje te dragen.

5 jaar geleden

Was vorige zomer ook zwanger (maar dat even ter zijde 💫💕) en ik kon ECHT NIET in de zon zitten of liggen. Ik werd helemaal naar!! Heb de hele hittegolf in een peuter badje in de schaduw gezeten 😅😅

5 jaar geleden

Reactie op Rod

Ik heb even op de site van de consumentenbond gekeken voor je. Ze raden sowieso factor 50 aan, zonder parfum, en als je een spray gebruikt, op je hand sprayen zodat de baby de crème niet per ongeluk in ademt. Lekker dik insmeren, 30 min voordat je naar buiten gaat (ook in de schaduw is er straling) en elke 2 uur herhalen. Beste uit de test zijn de biodermal zonnespray spf 50 kids en de aptonia 50+ kids (van Decathlon). Afgeraden worden die van Hema en die van zwitsal, omdat daar factor 50 op staat maar ze hebben maar factor 30 gemeten. Daarnaast zit in die van zwitsal ook nog parfum. Kruidvat solait kids spray is de beste koop. Maar die bevat wel octocrylene, en daar kan je kindje evt gevoelig op reageren (Is verder niet schadelijk maar kan bij heel gevoelige huid wat irriteren). Hopelijk heb je hier even genoeg info aan.

5 jaar geleden

Klinkt goed! Die ga ik eens opzoek dank je!

5 jaar geleden

Reactie op Rod

Niet in de zon. Zo teer huidje en fel voor de ogen.

5 jaar geleden

Biore UV Aqua rich. Doorzichtig, plakt niet. Gebruik dit nu al 2 jaar