8 Reacties
4 jaar geleden
Mijn dochter van 10 maanden snapt ook van geen een beker iets. Heel frustrerend haha. Zeker omdat mijn oudste t allemaal binnen een paar keer door had.
Ik ga niet over op suikers, maar ik zat te denken om zelfs drinkyoghurt te maken. Is ook iets dikker. Weet dus alleen niet of t werkt haha
4 jaar geleden
Hij lust dus wel water maar snapt het gewoon niet?
Onze dochter deed dat ook, bijten op bekers. Wij hebben zo'n munchkin 360 beker gekocht, en dan eerst het rubber eraf halen, wel dat witte deel met de gaatjes erop. Zodat ze de beker ging associ毛ren met water, zonder rubber moet je dan natuurlijk helpen, maar toen ik na een paar dagen het rubber erop deed ging ze echt moeite doen om het water eruit te krijgen en had ze 'm door.
Ze vond het wel heel lekker om water te drinken en was er dus in ge茂nteresseerd, anders wordt het lastig denk ik
4 jaar geleden
Reactie op Moosje_92
Hij lust dus wel water maar snapt het gewoon niet?
Onze dochter deed dat oo ...
Ja hier m鈥檔 eerste kindje ook, en deed er lang over voor hij het snapte. De jongste telg van nog amper tien maanden zuigt al snel uit zown avent beker. Het verschilt per kindje wil ik maar zeggen, hij zal het vast leren na enig oefenen. Niet te druk om maken en gewoon blijven aanbieden.
4 jaar geleden
Heb je op de dr Brown fles ook de tuitspeen geprobeerd? Ons meisje is nu ook bijna 11 maanden en drinkt normaal uit de dr Brown fles. Zijn met water begonnen met kleine de Brown flesje wat we nog hadden staan, eerst de gewone speen erop zodat ze kon wennen aan water. Poosje later tuitspeen van dr Brown erop gezet, ging verrassend goed! Inmiddels zijn we sinds kort over op de Nuby tuitbeker met handvaten en drinkt ze perfect! Gemiddeld 1-1,5 beker van 240ml op een dag.
Heb ook de Munchkin 360 uitgeprobeerd, maar die snapt ze nog niet. Komt wel, ben allang blij dat ze drinkt 馃槉
4 jaar geleden
Hier heeft t ook een tijd geduurd met de rietjes beker. Maar oefenen en blijven aanbieden aanbieden aanbieden. En voordoen. Overdreven zuigen aan dat rietje en die mond beweging zo voordoen. Hier vaak aangeboden en op gegeven moment had ze het ineens helemaal door en drinkt ze nu alleen nog maar uit de rietjes beker van Philips avent met handvatten die kan ze helemaal zelf doen ook. Geen speen flesje meer nodig. Maar dus echt consequent aanbieden en voordoen heeft hier goed gewerkt.
4 jaar geleden
Ik gebruik de fruitthee zonder cafe茂ne van pickwick, de rooibos mango af en toe en van de kleine keuken thee. Daar zit toch een smaakje aan. Hij drinkt ook prima water.
Ik ben begonnen met de 360beker, maar uiteindelijk overgestapt om uit een rietje te leren drinken voor onderweg.
Op YouTube staat een filmpje hoe je dit kan leren, zo hebben wij dit gedaan en nu kan hij heel goed drinken uit een rietje en de beker bijna.
Blijven oefenen, heb ook weleens gelezen dat oefenen als ie in bad zit fijn is omdat het knoeien en nat worden dan niet uitmaakt.