12 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een fles verslaafde haha. Geprobeerd te stoppen maar melk wil en hoort echt in een fles volgens hem. Ik kan het hem nog niet erg uitleggen. Ik laat het lekker als hij 18 is zit hij vast niet meer aan de fles melk haha. Maar het geeft hem echt rust . Prima

één jaar geleden

Reactie op JMB3

Hier ook een fles verslaafde haha. Geprobeerd te stoppen maar melk wil en h ...
Jaa daarom! Hier ook maar dan hoor ik van familie dat het niet goed is enzo maar hij opt echt tot rust dan. Enkel die nachtfles/flesjes geven me error hahaha omdat hij echt gillend en roepend wakker wordt

één jaar geleden

Reactie op COOLMOM97

Jaa daarom! Hier ook maar dan hoor ik van familie dat het niet goed is enzo ...
Gewoon lekker geven denk. Als het hem rust brengt.. ik geef niet zoveel om wat familie vind. Het gaat om hem. Het geeft hem rust na een prikkel dag. Hier ook zon drukte maker. Hier krijgt hij zelfs sochtends nog klein beetje, voor zn middag slaapje en savonds. Is elke keer naar klein beetje maar het geeft hem rust. Nouja prima

één jaar geleden

Reactie op JMB3

Gewoon lekker geven denk. Als het hem rust brengt.. ik geef niet zoveel om ...
Vindt het zo geruststellend dat ik niet alleen ben 🥹

één jaar geleden

Hier ook. Hij zou een moord doen om z’n fles. Krijgt m sochtends direct en savonds voor het slapen. Op thuis dagen ook smiddags na het slapen. Dit is niet onderhandelbaar 😂

één jaar geleden

Reactie op happy24

Hier ook. Hij zou een moord doen om z’n fles. Krijgt m sochtends direct en ...
Echt precies hetzelfde hier🤣🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op happy24

Hier ook. Hij zou een moord doen om z’n fles. Krijgt m sochtends direct en ...
Hahah helemaal t zelfde hier. Er is geen onderhandelen mogelijk en als het te traag gaat is het ook drama hahaha

één jaar geleden

Hier krijgt mijn zoontje nog in de ochtend en soms in de nacht nog een fles. Wanneer hij er geen behoefte meer aan heeft laat hij het wel weten.

één jaar geleden

Reactie op COOLMOM97

Vindt het zo geruststellend dat ik niet alleen ben 🥹
Echt he ik dacht ook dat ik de enige was.. maar mn zoontje komt niet in de nacht verder en krijgt koemelk. Geen poeder fles meer.

één jaar geleden

Mijn zoontje krijgt nog 2 flessen "melk" In de ochtend en de avond 180 + 6 schepjes. Hij vind het nog zo lekker.. nou helemaal prima😊

één jaar geleden

Ze krijgt hier in de ochtend en middag koemelk. ‘S avonds voor t slapen gaan een nutrilon fles. Melk & plantaardig 1+ Je zou eventueel een avondfles kunnen geven en snachts water bij hem zetten? Sommige kindjes hebben snachts echt dorst. En water kun je laten staan.

één jaar geleden

Waarop mag hij die niet meer? Hier krijgt hij zowel sochtends en savonds nog een fles van 250. Is toch gezond? 😀