32 Reacties
7 maanden geleden
Onze zoon is van 5 juli.
Weegt 16,3 kilo en is 102 cm lang.
Hij woog bij zijn geboorte al 4680 gram.
7 maanden geleden
Heyy, kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien, maar ben je nog op controle geweest? Zou mij niet al te druk maken om zijn gewicht en lengte. Zeker even in de gaten houden en een medisch check is nooit verkeerd.
Wat is zijn eetpatroon?
En hoe 'groot'zijn jullie en andere direct familieleden.
Onze laatste controle was afgelopen jaar november, dus niet een heel concreet meting, maar zelf laatst gemeten.
Gewicht van ong 15 kilo en lengte van ong 92/93 cm.
Moet zeggen dat onze dochtertje gewoon slank is, maar echt wel opvallend peuterbuikje heeft, waardoor we met met bovenkleding altijd een maatje groter moeten zitten😅
7 maanden geleden
Reactie op 2124
Heyy, kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien, maar ben je nog op con ...
Heey!
Nee waarschijnlijk over een maandje weer controle. Zijn laatst bij consultatie bureau geweest voor ons andere zoontje en toen hebben we hem zelf daar gewogen en gemeten en toen was hij 12.8 en 90cm. Hij lijkt dus wel ineens iets gegroeid maar geen idee of het helemaal klopt.
Hij eet wisselend, ik vind dat hij niet zo geweldig eet maar als ik anderen hoor over wat hun kinderen eten dan valt het mee, denk ik.
Wij zijn gemiddeld denk ik, 1.71 en 1.80. in onze familie is iedereen wel gemiddeld op een enkele mini en enkele reus na😆.
Andere zoontje is volgende week 1 jaar en past al bijna in kleding van zijn "grote" broer 😅.
Maar we wachten het dus nog maar even af tot de afspraak.
6 maanden geleden
Reactie op V87
Heey!
Nee waarschijnlijk over een maandje weer controle. Zijn laatst bij c ...
Hey, zou zo maar kunnen dat hij een moment een enorme groeispurt krijgt..
Ben benieuwd mbt jullie afspraak en wat eventuele vervolgstappen zijn. Laat je het ons tegen die tijd weten.
Zolang er medisch verder niets aan de hand is, zou ik me er echt niet druk om maken.
Elk kind ontwikkelt zich anders. We hebben vaak enorme behoefte om te vergelijken en al helemaal met het andere kindje in huis.
Groetjess