Mijn 15 maanden oude zoontje is erg actief en liep met 13 maanden. De laatste tijd loopt hij aan het eind van de ochtend en voordat hij gaat slapen onstabiel, zwalkt alsof hij gedronken heeft. Hij zakt ook regelmatig door zijn knieën tijdens het lopen. We denken dat hij dan moe is. Wie ervaart dit ook?
Als hij nu slechter loopt dan hij deed zou ik contact opnemen met het CB of de huisarts! Ik herken het bij mijn zoontje niet (liep ook met 13 maanden, nu bijna 15 maanden)
Bij ons ook al ze moe is minder stabiel. Lijkt me normaal, bij volwassenen geldt toch ook de uitspraak ‘zo moe dat ik niet meer op mijn benen kan staan’
Als hij nu slechter loopt dan hij deed zou ik contact opnemen met het CB of ...
Misschien was ik iets te snel in de alarmbellen rinkelen 🙈 niet goed gelezen dat dat alleen is als hij heel erg moe is. Dat klinkt weer een stukje logischer.
Als hij een paar keer na mekaar op z'n poep valt, weten we: 'yep, hij is moe' 😅 wordt met de maanden wel steeds beter merk ik.
Onlangs was hij ook een week goed ziek geweest en had heel weinig kunnen eten en toen stapte hij echt opnieuw alsof het de eerste stapjes waren. Na een paar dagen goed eten, ging het weer helemaal goed.
Niet abnormaal dus denk ik.
En zo zie je maar wat een inspanning het voor die kleintjes toch nog is om rond te stappen 😉