35 Reacties
5 jaar geleden
Denk dat niemand ooit voor jou kan bepalen wat je moet doen. Je bent nu door de hormonen natuurlijk nog gevoeliger voor emoties. Ik hoop dat je de juiste keus maakt voor jou en je kleintje! Sterkte en ik denk aan je kus
5 jaar geleden
Denk dat niemand ooit voor jou kan bepalen wat je moet doen. Je bent nu doo ...
Dankjewel❤️
5 jaar geleden
Wat vreselijk om er achter te komen! Hoe ben je er achter gekomen? Weet je zeker dat het zo is?
Geef jezelf de tijd om een keuze te makend (iedere keuze is goed!)... En maak geen overhaaste beslissing 😘
5 jaar geleden
Reactie op Stella1992
Wat vreselijk om er achter te komen! Hoe ben je er achter gekomen? Weet je ...
Ja weet het zeker, hij heeft zijn telefoon vergeten en zag een berichtje binnenkomen maar bleek van een vrouw te zijn waar hij stiekem mee afspreekt, nee ik ga geen overhaaste beslissing maken. Maar op dit moment is mijn hart wel gebroken
5 jaar geleden
Reactie op busraaa
Praat er over met een goede bekende, zij zullen vast beter tips hebben dan ...
Dankjewel❤️ ik ga mijn best doen
5 jaar geleden
Zwanger en veel hormonen of niet zwanger..
Zo hoort niemand behandeld te worden!
Mijn dochter was 4 toen ik erachter kwam dat mijn vriend vreemdging en heb hem vergeven.. na 3X vreemdgaan ben ik toch maar weggegaan, en guess what??
Best dissuasion ever!
Ik heb alleen voor me kindje gezorgd en ze is nu 11 en we hebben een super sterke band.
Wij vrouwen..
wij vrouwen kunnen de wereld aan alleen echt!!
Uiteraard... is het jouw beslissing wat je wilt doen en gaat doen..
Mijn mening:
Pik het niet, verdien je niet
En je baby ook niet
5 jaar geleden
Reactie op supermamavan3
Zwanger en veel hormonen of niet zwanger..
Zo hoort niemand behandeld te ...
Dankjewel 🙏 nee je hebt wel gelijk, sowieso veel respect naar jou toe dat je het allemaal alleen doet, je bent zeker een power vrouw.
Ja het is mijn beslissing natuurlijk, maar heb nooit ingebeeld om alleenstaande te worden, dacht altijd huisje boompje beestje. Maar als ik jou hoor denk ik wel het kan wel alleen. Alleen is moeilijk om het toe te geven.
Dankjewel❤️
5 jaar geleden
Reactie op ambiebambie
Ja weet het zeker, hij heeft zijn telefoon vergeten en zag een berichtje bi ...
Heel lastig! Mensen maken fouten, maar je verdiend het alles behalve! Ik zou hem ermee confronteren en dan eens horen wat hij te zeggen heeft... Hebben ze ook seks gehad denk je?
Ik heb ooit een soortgelijke situatie meegemaakt helaas
5 jaar geleden
Reactie op Stella1992
Heel lastig! Mensen maken fouten, maar je verdiend het alles behalve! Ik zo ...
Ja ze volgens mij wel seks gehad, ieder geval daar ging wel zijn gesprek over met deze mevrouw. En wat rot om te horen dat jij ook een situatie als dit hebt meegemaakt, wat heb jij toen gedaan?
5 jaar geleden
ik zeg je heel eerlijk ik zou hem per direct verlaten! Als ik derachter kom dat mijn vriend vreemd gaat geef ik hem een dikke stoot op ze neus en ga ik echt per direct weg. hoe durf je als man een vrouw te bezwangeren en haar daarna zoveel pijn te doen het gaat misschien even pijn doen weg te gaan maar dat gaat toch wat minder pijn doen uit eindeliik dan elke keer erachter te komen dat je vriend vreemd gaat geloof me❤️
5 jaar geleden
Je vertrouwen is beschaamd, je hart gebroken. Jij zult zelf de keuze moeten maken, maar weet wel dat je het zonder hem ook kan. En jouw kleintje kan ook opgroeien met een andere papa. Je bent sterker dan je denkt en je moet echt niet over je heen laten lopen. You got this!
5 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat je dit misschien ook met iemand moet bespreken die wat dichterbij staat. Die jullie kent als stel en daardoor beter kan adviseren.
Ik snap dat je een beeld voor je hebt van huisje boompje beestje.. maar misschien niet met deze persoon. Er zal hulp komen van andere kanten als je besluit deze meneer te verlaten.
Of je kan hem een kans geven en in onzekerheid blijven leven of hij t niet nog een keer gaat flikken, maar je weet maar nooit wat hij er op te zeggen heeft als je hem confronteert.
Nogmaals, iemand in je omgeving kent jullie, en kan er beter advies op geven. Sterkte!🥰
5 jaar geleden
Been there, zelfde situatie wat jaren geleden. Voor zoiets is geen excuus en je kan hem nooit meer echt vertrouwen. In other words je doet jezelf echt tekort om met zo iemand door te gaan. Ik heb destijds besloten het kindje weg te laten halen en mijn ex te dumpen. Hele moeilijke keuze maar ik moet er niet aan denken om aan zo iemand vast te zitten. Niet as partner en ook niet als vader. Nu jaren verder een hele lieve vriend en opnieuw zwanger. Jij en je kindje moeten met die keuze leven. En alleen jij kan die afweging goed maken (dus laat je vooral niets wijsmaken over wat de juiste keuze is want iedereen is anders in wat je accepteert en hoe je dingen afweegt). Maak je keuze vooral op basis van kracht (wat wil ik, waar voel ik me goed bij) en niet uit angst. Sterkte!!
5 jaar geleden
Reactie op ambiebambie
Dankjewel 🙏 nee je hebt wel gelijk, sowieso veel respect naar jou toe dat ...
Dat beelden we ons inderdaad niet in. Maar wij zijn echt sterk, vooral als het om overleven gaat! Dit kan jij!!
Wil overigens niet zeggen, dat het makkelijk is.
Als je wilt praten.. mag altijd ❤️
5 jaar geleden
Heftig hoor!!
Ik zou hem vragen waarom hij is vreemd gegaan en wat hij dan mist in jullie relatie (als dat het geval is). Een relatie is niet gelijk over als 1 van de 2 vreemdgaat. Bedenk goed wat jij wil en wat hij wilt. En of jullie hetzelfde hadden gekozen als er geen zwangerschap was geweest.
Ik heb het van dichtbij meegemaakt en dit stel heeft toch voor elkaar gekozen en nu kindje nr 2 en super gelukkig!
Ik zeg niet dat vreemdgaan goed is maar jullie hebben wel iets samen, dat betekent toch ook wat?
Hou je sterk ❤️
5 jaar geleden
Wat ingewikkeld. Sowieso confronteren. Langer in angst leven, geeft stress aan je kindje. En juist nu verdien je het dat er enorm waardevol en voorzichtig (nog meer dan anders) met je wordt omgegaan. Wat is je eerste gevoel? Is dit eerder gebeurd? Hoe zat het hiervoor met het vertrouwen? Er zijn zoveel vragen voor jullie om te bespreken. Maar houd het niet voor jezelf. Hoe dan ook belangrijk dat jij, als je kiest de zwangerschap voort te zetten, zoveel mogelijk rust ervaart. En daar is hij ook verantwoordelijk voor. Wat de reden ook is, het is wrang en verdrietig om erachter te komen dat dit gebeurt. Vooral de leugen. Kan je iemand nog vertrouwen? Of zal je altijd als hij weg is denken waar is hij en met wie..? Ook die stress is niet goed. Bedenk jezelf die dingen. En maak een overwogen besluit. Maar hij moet ook verantwoordelijkheid nemen. Helaas zouden dat dingen zijn waar je je totaal niet mee bezig hoeft te houden nu. Vervelend.
En ik zou niet direct zeggen weggaan, maar ook niet blijven. Maar praat met elkaar. En vanuit daar verder. Gun jezelf niet één nacht wakker liggen, zonder het te delen. Slaap is belangrijk. Sterkte
5 jaar geleden
Helaas ben ik er heel hard in.
Vreemdgaan zou ik niet tolereren.
Ik zou er niets mee te maken willen hebben zwanger of niet. Geen enkel vrouw verdient het om bedrogen te worden.
Mannen die vreemd gaan weten dat vrouwen bang zijn om alleen achter te blijven. Maar je bent nooit alleen 💔.
Wat je ook beslist denk aan jezelf en verzorg je goed💋
5 jaar geleden
Wat een hond zeg! Vreemd gaan met een zwangere vriendin thuis vind ik wel echt next level. Dat getuigt van heel weinig respect. Wat ontzettend verdrietig voor jou zeg! Ik zou ‘m er gauw mee confronteren en verhaal halen. Dit verdiend niemand! Zo’n beslissing moet je uiteindelijk zelf maken, maar praat erover met een goeie vriend of vriendin. Sterkte!
5 jaar geleden
Ik ken je verhaal verder niet en ik snap dat je bij hem wilt blijven maar soms is houden van niet genoeg.. bedenk goed wat je in je hart echt wilt en wat goed is voor je kindje. Dikke knuffel van mij want die heb je vast nodig ♡