21 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb hem samen online gevolgd bij de eendaagse geboorte academie. Heel praktisch, vooral niet zweverig maar heel duidelijk. Echt een aanrader. Mijn man vond dit ook een hele fijne cursus.
5 jaar geleden
https://drsmama.com
Dit zijn twee artsen die cursussen hebben ontwikkeld waarin de partner ook actief betrokken wordt. Als mijn vriend de Nederlandse taal had beheerst, had ik deze gedaan.
5 jaar geleden
Reactie op Gina - 28 07 2021
https://drsmama.com
Dit zijn twee artsen die cursussen hebben ontwikkeld ...
Drsmama heeft ook een super leuke podcast!
Ik heb me ingeschreven bij baby & co op aanraden van de verloskundige.
5 jaar geleden
Reactie op fesi
Dubbel Zen doe ik online. Heel prettig!
Ja, die doen mijn man ik ook online! Leuke interessante lessen. Wij doen elke maandag avond samen een les met opdracht. Prima te doen!
5 jaar geleden
Wij gaan een cursus volgen via online geboorte academie. Dat zijn geen lessen maar filmpjes over de geboorte/tijd erna. Er zijn ook online momenten dat je vragen kan stellen aan degene die de cursus geeft.
5 jaar geleden
Wij gaan de cursus : samen bevallen doen
Hier leert hij hoe hij mij kan bijstaan en helpen de weeën op te vangen
5 jaar geleden
Reactie op supermamavan3
Wij gaan de cursus : samen bevallen doen
Hier leert hij hoe hij mij kan b ...
Leuk! Wij gaan ook deze doen!
5 jaar geleden
Leuk! Wij gaan ook deze doen!
Goed zo! Het is superleuk om manlief er ook bij te betrekken.. en nog handig ook!! Kan hij zich lekker nuttig maken bij de bevalling. We hebben een dochter van 11 en toen deden we dezelfde cursus. We waren super tevreden! Na 11 jaar moeten we wel weer even opgefrist worden! Hoe zat dat ookal weer ?? Haha
5 jaar geleden
Welke omgeving of het liefst online? Wij beginnen vanaf woensdag a.s. met zwangerschapsmindfulness. 8 weekse programma waarbij met sessie 3 partner ook is uitgenodigd. Theorie, yoga, ademhalingsoefeningen etc. Ideaal😌
5 jaar geleden
Welke omgeving of het liefst online? Wij beginnen vanaf woensdag a.s. met z ...
Fysiek. 1 op 1 :)