21 Reacties

5 jaar geleden

Bij je verloskundige misschien.

5 jaar geleden

Ik heb hem samen online gevolgd bij de eendaagse geboorte academie. Heel praktisch, vooral niet zweverig maar heel duidelijk. Echt een aanrader. Mijn man vond dit ook een hele fijne cursus.

5 jaar geleden

https://drsmama.com Dit zijn twee artsen die cursussen hebben ontwikkeld waarin de partner ook actief betrokken wordt. Als mijn vriend de Nederlandse taal had beheerst, had ik deze gedaan.

5 jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

https://drsmama.com Dit zijn twee artsen die cursussen hebben ontwikkeld ...
Drsmama heeft ook een super leuke podcast! Ik heb me ingeschreven bij baby & co op aanraden van de verloskundige.

5 jaar geleden

Wij zijn gestart met Samen Bevallen. Helaas nog wel online. Ik vind het een leuke cursus, informatief en met oefeningen, zoals ademhalingstechnieken en komende leert mijn partner masseren wanneer je weeën hebt.

5 jaar geleden

Dubbel Zen doe ik online. Heel prettig!

5 jaar geleden

Reactie op fesi

Dubbel Zen doe ik online. Heel prettig!
Ja, die doen mijn man ik ook online! Leuke interessante lessen. Wij doen elke maandag avond samen een les met opdracht. Prima te doen!

5 jaar geleden

He dhd

5 jaar geleden

Wij gaan een cursus volgen via online geboorte academie. Dat zijn geen lessen maar filmpjes over de geboorte/tijd erna. Er zijn ook online momenten dat je vragen kan stellen aan degene die de cursus geeft.

5 jaar geleden

Ik doe ook de cursus van DubbelZen. Ze heeft ook een webinar wat je (terug) kan kijken, dan merk je vanzelf of het wat voor jou is en krijg je ook al wat fijne tips mee!

5 jaar geleden

Via de GGD zijn heel veel verschillende cursussen te vinden. Soms zijn deze gratis of vaak veel goedkoper dan alles wat je snel op Google kan vinden. Tot nu toe erg prettig (ook al is het digitaal).

5 jaar geleden

Hypnobirthing van Yvonne Baars!

5 jaar geleden

Ik volg zwangersschapsyoga ipv een cursus dit keer, dikke aanrader!

5 jaar geleden

Reactie op July Baby On Its Way

Wij gaan een cursus volgen via online geboorte academie. Dat zijn geen less ...
Wij ook deze!

5 jaar geleden

Wij gaan de cursus : samen bevallen doen Hier leert hij hoe hij mij kan bijstaan en helpen de weeën op te vangen

5 jaar geleden

Reactie op supermamavan3

Wij gaan de cursus : samen bevallen doen Hier leert hij hoe hij mij kan b ...
Leuk! Wij gaan ook deze doen!

5 jaar geleden

Leuk! Wij gaan ook deze doen!
Goed zo! Het is superleuk om manlief er ook bij te betrekken.. en nog handig ook!! Kan hij zich lekker nuttig maken bij de bevalling. We hebben een dochter van 11 en toen deden we dezelfde cursus. We waren super tevreden! Na 11 jaar moeten we wel weer even opgefrist worden! Hoe zat dat ookal weer ?? Haha

5 jaar geleden

Hypnobirthing van Karlijn Brouwer. Gewoon ftf :)

5 jaar geleden

Welke omgeving of het liefst online? Wij beginnen vanaf woensdag a.s. met zwangerschapsmindfulness. 8 weekse programma waarbij met sessie 3 partner ook is uitgenodigd. Theorie, yoga, ademhalingsoefeningen etc. Ideaal😌

5 jaar geleden

Welke omgeving of het liefst online? Wij beginnen vanaf woensdag a.s. met z ...
Fysiek. 1 op 1 :)